فهرست مقالات پذیرفته شده منتشر نشده

XML مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده بر تحمل پریشانی مادران دارای فرزند مبتلا به طیف اُتیسم - پذیرفته شده در 1404/2/28
یعقوب سهراب زائی ، سید عبدالمجید بحرینیان* ، قاسم آهی ، احمد منصوری
XML بررسی تأثیر درمان تعامل والد - کودک به مادران کودکان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی نوع عمدتاً بیش فعال تکانشگر بر کاهش علائم، بهبود عملکرد رفتاری در منزل و بهبود مهارت‌های اجتماعی فرزندانشان - پذیرفته شده در 1403/11/28
محسن امیری* ، ساجده نوروزیان ، فاطمه حیدری ، نجمه شیدایی
XML توانبخشی پردازش اطلاعات هیجانی و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی - پذیرفته شده در 1404/2/14
ابراهیم خسروی* ، پرویز شریفی درامدی ، فاطمه نیکخو ، محمد عسگری
XML نقش تعدیل کنندگی تعهد سازمانی و رضایت شغلی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی شغلی معلمان آموزش استثنایی شهر بغداد عراق - پذیرفته شده در 1404/3/13
محمد بشیر حسن ، هاجر ترکان* ، عباس علی شلال ، علی مهداد
XML پدیدارشناسی چالش‌های اختلال در پردازش‌حسی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1403/12/5
محسن نیازی ، سیدحسین سیادتیان* ، فاطمه غلامحسینی
XML مقایسه بازشناسی هیجان های چهره ای در دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی با دانش آموزان بهنجار - پذیرفته شده در 1403/11/28
مهدی رضایی* ، مریم غلامزاده ، لیلا طالب زتده شوشتری
XML پیش‌بینی کیفیت زندگی بر اساس خودکارآمدی فرزندپروری و تنظیم شناختی هیجان در مادران دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی - پذیرفته شده در 1403/12/14
سیده سمیه جلیل آبکنار*
XML تأثیر دشواری تکلیف با تمرینات کم خطا و پرخطا در یادگیری حرکتی کودکان دارای اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعال - پذیرفته شده در 1404/1/24
محمد طلابی ، شهزاد طهماسبی بروجنی* ، الهه عرب عامری ، مهدی شهبازی ، کیث رابرت لوهسه
XML مدل‌یابی معادلات ساختاری نقش نظریه ذهن و هوش شخصی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با نقش میانجی‌گری خودکنترلی - پذیرفته شده در 1404/2/9
رعنا پورزرگر ، کمال نصرتی هشی*
XML ارایه الگوی نهادینه‌سازی فعالیت‌های فیزیکی- ورزشی در دانش‌آموزان معلول با نیازهای‌ویژه - پذیرفته شده در 1404/1/16
شهرام عروف زاد* ، مهدی نصیری خوزانی
XML مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر شفقت و فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس شرم در مادران با کودک مبتلا به معلولیت جسمی- ذهنی - پذیرفته شده در 1403/12/14
صاحبه بریمانی* ، فرشته میرزایی
XML شناسایی عملکرد دانش‌آموزان با اختلال طیف اوتیسم در سه زمینه‌ تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش‌های موجود در کلاس‌های درسی آن‌ها و راهکارها از نگاه‌ معلمان - پذیرفته شده در 1403/9/18
مظهر بابائی*، پرستو صالحی
XML نقش میانجی‌گرانه تاب‌آوری و خودکارآمدی در رابطه‌ی بین انگ ‌درونی‌شده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان دارای ناتوانی‌های جسمی - پذیرفته شده در 1403/8/27
علی رهبری* ، اشکان ناصح ، عباس ابوالقاسمی
XML آزمون مدل ساختاری طول مدت ازدواج و ادراک حمایت اجتماعی با انسجام خود مادران کودکان معلول جسمی و حرکتی شهر سبزوار: نقش میانجی باورهای مذهبی - پذیرفته شده در 1403/8/27
ابراهیم نامنی* ، فاطمه مهری ، فرشته دیانتی
XML اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم - پذیرفته شده در 1403/11/28
فضه محمدی ، همایون هارون رشیدی*
XML کارایی مداخلات مبتنی بر واقعیت‌افزوده در بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم: مطالعه مروری نظام‌مند - پذیرفته شده در 1404/3/19
شیرین مجاور ، علی اکبر ارجمندنیا* ، محسن شکوهی یکتا ، باقر غباری بناب ، فاطمه جعفرخانی
XML اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت - پذیرفته شده در 1404/1/31
فاطمه مونسی تنیانی ، عباسعلی حسین‌خانزاده* ، سیدموسی کافی ماسوله
XML معرفی فناوری‌های جدید آموزشی برای آموزش افراد دارای کم‌توانی ذهنی و تحولی - پذیرفته شده در 1403/11/28
قاسم نوروزی* ، مائده حسینی
XML نقش میانجی تاب‌آوری در رابطه بین سبک‌های دل‌بستگی و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری - پذیرفته شده در 1403/11/8
مجتبی جانعلی پور چنارودخانی ، مریم دلدار گوهردانی ، مرضیه معماری ، امیر قربانپور لفمجانی*
XML اثربخشی آموزش آگاهی واج شناختی در عملکرد خواندن ( سرعت، دقت و درک مطلب) دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال خواندن (مروری نظام‌دار بر مطالعات گذشته) - پذیرفته شده در 1403/10/16
مرضیه زینی* ، فریده حمیدی ، شیرین مجاور
XML ارزیابی نقش میانجی یکپارچگی حسی در رابطه بین مهارت های شناختی و توانایی برقراری ارتباط بین فردی کودکان 5 تا 12 سال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1403/12/26
امیررضا مهدی زاده* ، وحیده صالح میرحسنی
XML نقش اعضای تیم توانبخشی افراد با آسیب شنوایی و آزمون‌های شنوایی رفتاری و عینی - پذیرفته شده در 1403/5/23
محمد عاشوری*
XML بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه بر اساس رویکرد لاکلا و موفه - پذیرفته شده در 1404/3/13
محسن نیازی ، مینا هلالی ستوده* ، الهام رضائی ، شکوفه آب شیرین
XML تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23
خدیجه محمدی* ، پریسا تجلی ، افسانه قنبری پناه
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانش‌آموزان - منتشرشده در 1401/1/28
فاطمه اویسی فرد ، ناصر ناستی زایی*
XML بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16
ایوب همتی ، شهرام مامی* ، وحید احمدی
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14
عزت اله قدم پور ، فاطمه قاسم زاده ، حافظ پادروند* ، کبری عالی پور
XML ذهن‌آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش‌فعالی - منتشرشده در 1401/2/24
طاهره نجفی فرد ، مرضیه غلامی* ، صاحب یوسفی ، سعید عباسی
XML نقش تمرینات تناسب‌اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16
سیده طیبه موسوی ، حسن عشایری* ، مهناز استکی ، سمیرا وکیلی