![]() |
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده بر تحمل پریشانی مادران دارای فرزند مبتلا به طیف اُتیسم - پذیرفته شده در 1404/2/28 |
یعقوب سهراب زائی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی تأثیر درمان تعامل والد - کودک به مادران کودکان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی نوع عمدتاً بیش فعال تکانشگر بر کاهش علائم، بهبود عملکرد رفتاری در منزل و بهبود مهارتهای اجتماعی فرزندانشان - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
محسن امیری* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
توانبخشی پردازش اطلاعات هیجانی و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی - پذیرفته شده در 1404/2/14 |
ابراهیم خسروی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش تعدیل کنندگی تعهد سازمانی و رضایت شغلی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی شغلی معلمان آموزش استثنایی شهر بغداد عراق - پذیرفته شده در 1404/3/13 |
محمد بشیر حسن ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پدیدارشناسی چالشهای اختلال در پردازشحسی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1403/12/5 |
محسن نیازی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه بازشناسی هیجان های چهره ای در دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی با دانش آموزان بهنجار - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
مهدی رضایی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی کیفیت زندگی بر اساس خودکارآمدی فرزندپروری و تنظیم شناختی هیجان در مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی - پذیرفته شده در 1403/12/14 |
سیده سمیه جلیل آبکنار* ![]() ![]() |
|
![]() |
تأثیر دشواری تکلیف با تمرینات کم خطا و پرخطا در یادگیری حرکتی کودکان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعال - پذیرفته شده در 1404/1/24 |
محمد طلابی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدلیابی معادلات ساختاری نقش نظریه ذهن و هوش شخصی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با نقش میانجیگری خودکنترلی - پذیرفته شده در 1404/2/9 |
رعنا پورزرگر ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ارایه الگوی نهادینهسازی فعالیتهای فیزیکی- ورزشی در دانشآموزان معلول با نیازهایویژه - پذیرفته شده در 1404/1/16 |
شهرام عروف زاد* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر شفقت و فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس شرم در مادران با کودک مبتلا به معلولیت جسمی- ذهنی - پذیرفته شده در 1403/12/14 |
صاحبه بریمانی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
شناسایی عملکرد دانشآموزان با اختلال طیف اوتیسم در سه زمینه تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالشهای موجود در کلاسهای درسی آنها و راهکارها از نگاه معلمان - پذیرفته شده در 1403/9/18 |
مظهر بابائی*، پرستو صالحی ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجیگرانه تابآوری و خودکارآمدی در رابطهی بین انگ درونیشده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان دارای ناتوانیهای جسمی - پذیرفته شده در 1403/8/27 |
علی رهبری* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
آزمون مدل ساختاری طول مدت ازدواج و ادراک حمایت اجتماعی با انسجام خود مادران کودکان معلول جسمی و حرکتی شهر سبزوار: نقش میانجی باورهای مذهبی - پذیرفته شده در 1403/8/27 |
ابراهیم نامنی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
فضه محمدی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
کارایی مداخلات مبتنی بر واقعیتافزوده در بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم: مطالعه مروری نظاممند - پذیرفته شده در 1404/3/19 |
شیرین مجاور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت - پذیرفته شده در 1404/1/31 |
فاطمه مونسی تنیانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
معرفی فناوریهای جدید آموزشی برای آموزش افراد دارای کمتوانی ذهنی و تحولی - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
قاسم نوروزی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی تابآوری در رابطه بین سبکهای دلبستگی و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری - پذیرفته شده در 1403/11/8 |
مجتبی جانعلی پور چنارودخانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش آگاهی واج شناختی در عملکرد خواندن ( سرعت، دقت و درک مطلب) دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال خواندن (مروری نظامدار بر مطالعات گذشته) - پذیرفته شده در 1403/10/16 |
مرضیه زینی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ارزیابی نقش میانجی یکپارچگی حسی در رابطه بین مهارت های شناختی و توانایی برقراری ارتباط بین فردی کودکان 5 تا 12 سال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1403/12/26 |
امیررضا مهدی زاده* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش اعضای تیم توانبخشی افراد با آسیب شنوایی و آزمونهای شنوایی رفتاری و عینی - پذیرفته شده در 1403/5/23 |
محمد عاشوری* ![]() ![]() |
|
![]() |
بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه بر اساس رویکرد لاکلا و موفه - پذیرفته شده در 1404/3/13 |
محسن نیازی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23 |
خدیجه محمدی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان - منتشرشده در 1401/1/28 |
فاطمه اویسی فرد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16 |
ایوب همتی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14 |
عزت اله قدم پور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ذهنآگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی - منتشرشده در 1401/2/24 |
طاهره نجفی فرد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش تمرینات تناسباندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16 |
سیده طیبه موسوی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|