| ارزیابی مدل ساختاری آشفتگیهای روانشناختی در مادران دارای فرزند با اختلال طیف اتیسم براساس ذهنآگاهی و حمایت اجتماعی ادراکشده با نقش واسطهای نشخوار خشم - پذیرفته شده در 1404/8/5 | |
سپیده مرادی* ، نیکی حسن بگی ![]() |
|
| رتبهبندی چهار راهبرد آموزش مهارتهای زبانی به کودکان با اختلال شنوایی براساس تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) - پذیرفته شده در 1404/7/16 | |
محمدرضا شکرریز* ، رضا احسن ، احمد رمضانی ![]() |
|
| مروری روایتی بر برنامه آموزش هیجانهای مثبت برای دانشآموزان با آسیب شنوایی: اهداف، اصول و راهکارها - پذیرفته شده در 1404/8/11 | |
مرضیه رحمانی ، محمد عاشوری* ![]() |
|
| اثربخشی آموزش توانمندسازی شناختی بر مهارت روان خوانی و درک مطلب در دانش آموزان مبتلا به اختلال خواندن - پذیرفته شده در 1404/8/6 | |
یعقوب بیات* ![]() |
|
| اثربخشی ذهنآگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر شفقت به خود، استرس والدگری و رشد پس از سانحه مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم - پذیرفته شده در 1404/5/28 | |
کوثر اسدزاده ، همایون هارون رشیدی* ، اسحق ارجمندسیاپوش ![]() |
|
| بدتنظیمی هیجانی مادران و مشکلات رفتاری کودکان: نقش میانجی والدگری ذهنآگاهانه - پذیرفته شده در 1404/7/27 | |
الهام پیشداد ، فهیمه دهقانی* ، زهرا نادری نوبندگانی ![]() |
|
| کارآمدی برنامه توانبخشی شناحتی کاپتان لاگ بر بهبود کارکردهای اجرایی هستهای در کودکان دارای ریخت ترکیبی اختلال نقص توجه/بیشفعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترلشده. - پذیرفته شده در 1404/7/1 | |
محمدمهدی شریعتباقری ، مهدی رضایی* ، علی اصغر رومینا ![]() |
|
| بررسی تأثیر درمان تعامل والد - کودک به مادران کودکان با اختلال نقص توجه / بیش فعالی نوع عمدتاً بیش فعال تکانشگر بر کاهش علائم، بهبود عملکرد رفتاری در منزل و بهبود مهارتهای اجتماعی فرزندانشان - پذیرفته شده در 1403/11/28 | |
محسن امیری* ، ساجده نوروزیان ، فاطمه حیدری ، نجمه شیدایی ![]() |
|
| تاثیر برنامه یادگیری ضمنی زبان بر مهارت های زبانی دانش آموزان با اختلال زبان تکاملی: مطالعه مورد منفرد - پذیرفته شده در 1404/5/27 | |
فرزانه بهزادی* ، امیر قمرانی ![]() |
|
| توانبخشی پردازش اطلاعات هیجانی و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی - پذیرفته شده در 1404/2/14 | |
ابراهیم خسروی* ، پرویز شریفی درامدی ، فاطمه نیکخو ، محمد عسگری ![]() |
|
| نقش تعدیل کنندگی تعهد سازمانی و رضایت شغلی در رابطه استرس شغلی با فرسودگی شغلی معلمان آموزش استثنایی شهر بغداد عراق - پذیرفته شده در 1404/3/13 | |
محمد بشیر حسن ، هاجر ترکان* ، عباس علی شلال ، علی مهداد ![]() |
|
| پدیدارشناسی چالشهای اختلال در پردازشحسی کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1403/12/5 | |
محسن نیازی ، سیدحسین سیادتیان* ، فاطمه غلامحسینی ![]() |
|
| مقایسه بازشناسی هیجان های چهره ای در دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی با دانش آموزان بهنجار - پذیرفته شده در 1403/11/28 | |
مهدی رضایی* ، مریم غلامزاده ، لیلا طالب زتده شوشتری ![]() |
|
| تأثیر دشواری تکلیف با تمرینات کم خطا و پرخطا در یادگیری حرکتی کودکان دارای اختلال نقصتوجه/بیشفعال - پذیرفته شده در 1404/1/24 | |
محمد طلابی ، شهزاد طهماسبی بروجنی* ، الهه عرب عامری ، مهدی شهبازی ، کیث رابرت لوهسه ![]() |
|
| واکاوی موانع و تبیین راهکارهای آموزش خط بریل به دانش آموزان با اختلال بینایی - پذیرفته شده در 1404/6/9 | |
وجیهه کریمی* ، لیلا شاهوردی شهرکی ![]() |
|
| تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23 | |
خدیجه محمدی* ، پریسا تجلی ، افسانه قنبری پناه ![]() |
|
| اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان - منتشرشده در 1401/1/28 | |
فاطمه اویسی فرد ، ناصر ناستی زایی* ![]() |
|
| بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16 | |
ایوب همتی ، شهرام مامی* ، وحید احمدی ![]() |
|
| اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14 | |
عزت اله قدم پور ، فاطمه قاسم زاده ، حافظ پادروند* ، کبری عالی پور ![]() |
|
| ذهنآگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی - منتشرشده در 1401/2/24 | |
طاهره نجفی فرد ، مرضیه غلامی* ، صاحب یوسفی ، سعید عباسی ![]() |
|
| نقش تمرینات تناسباندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16 | |
سیده طیبه موسوی ، حسن عشایری* ، مهناز استکی ، سمیرا وکیلی ![]() |
|