![]() |
اثربخشی آموزش والدگری به مادران دارای کودک با ناتوانی هوشی بر افزایش کارکردهای اجرایی (توجه، بازداری و حافظه فعال) و کاهش مشکلات رفتاری این کودکان - پذیرفته شده در 1401/11/1 |
علی اکبر ارجمندنیا* ![]() ![]() |
|
![]() |
تأثیر ترکیب بازیدرمانی گروهی با نقاشی بر مشکلات درونسازی و برونسازی شده کودکان دارای اختلال اضطراب جدایی - پذیرفته شده در 1401/10/13 |
سمیه محمدی کشکا* ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش همکاری مشترک، دیدگاه خانواده و شبکههای حمایتی برای دانشآموزان دارای آسیب بینایی - پذیرفته شده در 1401/8/14 |
محمد عاشوری* ![]() |
|
![]() |
ارزیابی دیدگاه والدین برای واکسینه کردن کودکان استثنایی در برابر کرونا ویروس - پذیرفته شده در 1401/9/1 |
عباسعلی حسین خانزاده* ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش والدگری ذهن آگاهانه بر دشواری در تنظیم هیجان و خودکارآمدی والدینی در مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم - پذیرفته شده در 1401/10/13 |
الهام رشیدیه ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی بازی درمانی به شیوه تراپلی بر اضطراب کودک با والد - پذیرفته شده در 1401/11/1 |
الهه ذکایی آشتیانی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تأثیر آموزش راهبردهای سبک اسناددهی مثبت بر انگیزش خواندن درکودکان نارساخوان - پذیرفته شده در 1401/9/22 |
عباسعلی حسینخانزاده* ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه نشخوارفکری و اضطراب در مادران دانشآموزان با و بدون نیازهای ویژه در دوران همهگیری کووید -19 - پذیرفته شده در 1401/8/15 |
فاطمه ایلاتی زاده* ![]() |
|
![]() |
مطالعه تحلیلی انتقادی رویکردهای مختلف در درمان اضطراب 3 تا 19 سالهها - پذیرفته شده در 1401/9/1 |
عباسعلی حسین خانزاده* ![]() ![]() |
|
![]() |
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزشی تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی - منتشرشده در 1401/1/23 |
خدیجه محمدی*، پریسا تجلی، افسانه قنبری پناه | |
![]() |
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به معلم بر بی انضباطی دانشآموزان و تعامل معلم-دانشآموزان - منتشرشده در 1401/1/28 |
فاطمه اویسی فرد، ناصر ناستی زایی* ![]() |
|
![]() |
اثربخشی برنامه روان-آموزشگری زوجی مبتنی بر روش گاتمن بر تعارضات زناشویی و کیفیت زندگی خانوادگی والدین کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم - پذیرفته شده در 1401/10/27 |
راحله صادقی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی نقش واسطه گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن - منتشرشده در 1400/12/16 |
ایوب همتی ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری - منتشرشده در 1401/1/14 |
عزت اله قدم پور ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی اثربخشی بازیهای شناختی رایانهایی مبتنی بر حافظه در بهبود حافظه فعال و توجه پایدار دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری - پذیرفته شده در 1401/10/27 |
صغرا اکبری چرمهینی* ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش شادکامی فوردایس بر تابآوری و بهزیستی روانشناختی والدین دارای فرزند کم توان ذهنی - پذیرفته شده در 1401/11/5 |
سید مجتبی عقیلی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ذهنآگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیشفعالی - منتشرشده در 1401/2/24 |
طاهره نجفی فرد ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش تمرینات تناسباندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا - منتشرشده در 1400/12/16 |
سیده طیبه موسوی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|