جمعه 13 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نکتههای کاربردی برای آموزش دانشآموزان با اختلال یادگیری (اختلال در خواندن، نوشتن و دیکته)
(51840 دریافت)
آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
(22020 دریافت)
املا و نظام نوشتاری زبان فارسی
(20468 دریافت)
ملاک های تشخیصی اختلالات یادگیری در مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان
(17084 دریافت)
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کودکان با اختلال کم توجهی- بیشفعالی
(14963 دریافت)
روش های شناسایی و درمان کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی
(14510 دریافت)
نگاهی به اختلال نافرمانی مقابلهای، اختلال سلوک و ویژگی های جامعه ستیزی
(12866 دریافت)
روشهای ارزیابی و درمان کودکان و نوجوانان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
(11989 دریافت)
دانشآموزان دیرآموز: ارزیابی پویا، ویژگیها، شناسایی، شیوههای تدریس و بهبود ظرفیت یادگیری
(11962 دریافت)
آموزش فراگیر : وضعیت موجود و مطلوب
(11483 دریافت)
رویکردهای نظری و کاربردی در اختلال های اضطرابی در کودکان
(11051 دریافت)
تاثیر روش یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی
(10669 دریافت)
بررسی تراتوژن های مهم اثرگذار بر رشد رویان
(10391 دریافت)
بررسی چگونگی تعامل اولیا، معلمان، دانش آموزان عادی و دیرآموز و رابطه آن با افت تحصیلی دیرآموزان در مدارس عادی
(10391 دریافت)
کودکان استثنایی و چالشهای مادران
(9780 دریافت)
ماهیت و طبقهبندی اختلالات خواندن (نقدی بر پیشنهادات (DSM- 5) برای این اختلال)
(9561 دریافت)
بررسی تحلیلی اختلال طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
(9461 دریافت)
از عادی سازی تا آموزش فراگیر، تحولی در نظام آموزشی
(8878 دریافت)
اثربخشی بازی های ادراکی - حرکتی بر پردازش بینایی – فضایی کودکان با اختلال هماهنگی رشد
(8667 دریافت)
رابطه راهبردهای تنظیم هیجان و هوش هیجانی با هراس اجتماعی در دانش آموزان آسیبدیده بینایی و آسیبدیده شنوایی
(8015 دریافت)
مقدمه ای بر جایگاه بازی درمانی در مشکلات روان شناختی کودکان
(8006 دریافت)
بررسی میزان سلامت عمومی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند اتیسم
(7997 دریافت)
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
(7951 دریافت)
نقش سبک فرزندپروری مادران در پیشبینی مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با کمتوانیذهنی
(7392 دریافت)
روانخوانی: تعریف، فرایند و روشهای بهبود
(7256 دریافت)
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی- رفتاری در اصلاح سازش نایافتگی اجتماعی دانشآموزان دختر با کم توانی ذهنی
(6995 دریافت)
شناسایی و درمان اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در مدرسه
(6963 دریافت)
آشنایی با فنیل کتونوری
(6861 دریافت)
آموزش پاسخ محور (PRT) در کودکان با اختلال طیف اتیسم
(6853 دریافت)
روشهای انطباق و اصلاح اختلال پردازش حسهای نزدیک درکودکان
(6384 دریافت)
نقش هنر درمانی در سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری
(6353 دریافت)
نقش معلمان در شناسایی و کاهش مشکلات یادگیری دانش آموزان: راهبردهایی برای خانواده، پیشدبستان و مدرسه
(6277 دریافت)
نقش بازیهای حرکتی، نقاشی و موسیقی در کاهش مشکلات رفتاری ـ تحصیلی کودکان دارای مشکلات یادگیری
(6201 دریافت)
بررسی و شناسایی مهارتهای موردنیاز برای آمادگی شغلی دانشآموزان با کمتوانیذهنی در دوره پیشحرفهای
(6032 دریافت)
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی
(5971 دریافت)
بررسی کاربرد تصویر در آموزش ویژه
(5934 دریافت)
مشکلات حرکتی کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و راهبردهای درمانی
(5855 دریافت)
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری کنترل خشم بر نوجوانان دارای اختلال سلوک
(5771 دریافت)
بررسی تحول تعریف نارسایی هوشی و تفاوت آن در نسخه چهارم و پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
(5724 دریافت)
رفتارهای انطباقی در افراد با ناتوانی ذهنی
(5605 دریافت)
نورون های آینه ای و نقش آن درتقلید و نظریه ی ذهن در کودکان طیف اتیسم
(5590 دریافت)
آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
(5585 دریافت)
بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی
(5529 دریافت)
بررسی نقش پیش بینی کنندگی تاب آوری و حمایت اجتماعی در سلامت روانی والدین کودکان نابینا و ناشنوا
(5512 دریافت)
بررسی مولفه های روان نژندی در والدین کودکان اتیسم، کم توان ذهنی و عادی شهر تبریز
(5479 دریافت)
رویکردهای آموزشی و توانبخشی در کودکان کم شنوا
(5323 دریافت)
مقایسه میزان فشار روانی و رضایتمندی زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی در استان گلستان
(5217 دریافت)
مقایسه سلامت روان مادران دارای کودکان با و بدون اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
(5206 دریافت)
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و تیزهوشی
(5041 دریافت)
مقایسه عزت نفس و مهارت اجتماعی دانش آموزان ناشنوا و نابینا در مقطع راهنمایی تحصیلی شهرستان کرج
(4986 دریافت)
جمع کل آمار: 1078352