آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
پنجشنبه 2 بهمن 1399
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 1، شماره 150 - ( 2-1397 )
پاسخ به مداخله به عنوان نقشه راه فراگیرسازی آموزشی
ص. 9-16
سیدمحمدصبور ابراهیمی
چکیده
(1712 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(302 دریافت)
مقایسهی دقیقآموزی و آموزش مستقیم: دو روش مبتنی بر رویکرد رفتارگرایی در اختلال یادگیری
ص. 17-26
آقا حجت پیرزادی
،
خانم حانیه محمد اسماعیل بیگی
چکیده
(1917 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(417 دریافت)
مقایسهی فراشناخت در دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی، آسیب بینایی و کودکان با تحول بهنجار
ص. 27-34
زهرا عبادی
،
مریم اسدی
،
مرضیه مشعل پور
،
سارا موسوی
،
محمد زربخش
چکیده
(2304 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(605 دریافت)
اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیتدرمانی بر تاب آوری والدین کودکان اتیسم در شهر اصفهان
ص. 35-44
ناهید احمدیان
،
مهدی تبریزی
چکیده
(2141 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(796 دریافت)
تأثیر آموزش مهارتهای ابرازمندی برخودکارآمدی در روابط بینفردی در کودکان مبتلا به لکنت زبان
ص. 45-54
سمیه چترمهر
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
ایرج شاکری نیا
،
مجید برادران
چکیده
(1926 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(362 دریافت)
برنامه سان-رایز (SRP) برای کودکان با اختلال طیف اوتیسم
ص. 55-62
آقای علیرضا محسنی اژیه
،
دکتر قاسم نوروزی
چکیده
(2136 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2059 دریافت)
مداخلههای آموزشی کارکردهای اجرایی برای کودکان با نارسایی شناختی
ص. 63-71
خانم مرضیه عزیزیان
چکیده
(1945 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1397 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS