سه شنبه 25 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 187 - ( 6-1404 )
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت زبان
1
فاطمه مونسی تنیانی
،
عباسعلی حسینخانزاده
*
،
سیدموسی کافی ماسوله
چکیده
(8 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3 دریافت)
شناسایی عملکرد دانش آموزان با اختلال طیف اُُتیسم در سه زمینه تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش های موجود در کلاس های درسی آنها و راهکار ها از نگاه معلمان
2
مظهر بابائی
*
،
پرستو صالحی
چکیده
(3 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2 دریافت)
بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه براساس رویکرد لاکلا و موفه
3
محسن نیازی
،
مینا هلالی ستوده
*
،
الهام رضائی
،
شکوفه آب شیرین
چکیده
(3 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2 دریافت)
مداخلات مبتنی بر واقعیتافزوده در بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُُتیسم: مطالعه مروری نظاممند
4
شیرین مجاور
،
علی اکبر ارجمندنیا
*
،
محسن شکوهی یکتا
،
باقر غباری بناب
،
فاطمه جعفرخانی
چکیده
(3 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2 دریافت)
نقش میانجیگرانه تاب آوری و خودکارآمدی در رابطهی بین انگ درونیشده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان با ناتوانیهای جسمی
5
علی رهبری
*
،
اشکان ناصح
،
عباس ابوالقاسمی
چکیده
(5 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4 دریافت)
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُُتیسم
6
فضه محمدی
،
همایون هارون رشیدی
*
چکیده
(3 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS