You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML طرح آموزش فراگیر / از تصویب تا اجرا (124تا128-14- 97-1388)
سوسن ضیایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نقش و جایگاه خانواده در آموزش و پرورش فراگیر (119تا123-13- 97-1388)
آناهیتا خضری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نگاهی به آموزش فراگیر در آسیا (86تا118-12- 97-1388)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش فراگیر گامی به سوی برابرسازی فرصت های آموزشی (81تا85-11- 97-1388)
امیر جوادنیا *، نسرین تهذیبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آسیب شناسی آموزش فراگیر در آموزش و پرورش (74تا80-10- 97-1388)
رامین نوظهوری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML فراگیرسازی: مزایا و معایب (68تا73-9- 97-1388)
کبری قزل سفلو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مزیت های ارزشیابی توصیفی در آموزش فراگیر (60تا67-8- 97-1388)
عالیه شاطرلو *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تأثیر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم شنوا به یاری دبیر رابط در تغییر نگرش منفی اولیای مدرسه نسبت به آموزش فراگیر (54تا59-7- 97-1388)
ماندانا سپنتا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ارزشیابی توصیفی و آموزش فراگیر (49تا53-6- 97-1388)
محمد عبدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML پذیرش گوناگونی ها در مدارس، بسترساز آموزش و پرورش فراگیر (40تا48-5- 97-1388)
صمد صاعی منش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی دیدگاه معلمان عادی و پذیرا در مورد آموزش فراگیر دانش آموزان دارای نیازهای ویژه (35تا39-4- 97-1388)
مهری مللی *، فاطمه سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ارزشیابی توصیفی لازمه اجرای آموزش فراگیر (27تا34-3- 97-1388)
مریم زینی وند *، مسلم رخ فرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML کاستی های روش شناسی در پژوهش های مربوط به آموزش تلفیقی و فراگیرسازی (15تا26-2- 97-1388)
ابوالفضل سعیدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی دستیابی به اهداف آموزش تلفیقی دانش آموزان دارای آسیب شنوایی شهر اهواز سال تحصیلی 87 - 86 از دیدگاه معلمان آموزش عمومی و رابط (3تا14-1- 97-1388)
حیدر سیاحی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue