Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی



Volume 2, Number 108 (2011-9)


Collaborative teaching is one of the most effective strategies for learners with special educational needs in Inclusive education
تدریس گروهی راهبرد آموزش به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

The usual behavioral disorders in deaf
اختلالات رفتاری معمول در کودکان ناشنوا
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Comic strip conversation : supportive – therapeutic strategy for students with behavioral disorders
« گفتگوی مصور» راهبرد حمایتی - درمانی برای دانش آموزان دارای اختلالات رفتاری
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of meta cognitive instructions on reading of children with hearing impairment
تأثیر آموزش های فراشناختی در خواندن کودکان با مشکل شنوایی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

The evalvation of use the token economy to improvement of doing dictation and mathematic assignment on students state with attention deficit / hyperactivity disorder
بررسی تأثیر به کارگیری اقتصاد پته ای در بهبود انجام تکالیف املا و ریاضی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Theory of mind and its relationship with social competence in individuals with special needs
نظریه ذهن و رابطه آن با کفایت اجتماعی در کودکان با نیازهای ویژه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles