Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 2, Number 124 (2014-5)


Using of Computer's Assistive Technologies for Students Low Vision
کاربرد فناوری‌های کمکی رایانه‌ای برای دانش‌آموزان کم‌بینا در فرایند یاددهی - یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Behavioral Characteristics of APD & ADHD
ویژگی‌های رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال کم‌توجهی/بیش‌فعالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Import of Improvisation Processing Training on Writing Skills of Hearing Impaired Children
تاثیر آموزش با شیوه بداهه پردازی بر مهارت های نگارشی کودکان آسیب دیده شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Working Memory Training on Decreasing Reading Problems and Improving Working Memory in Dyslexic Students
اثر بخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effective of Sensory-Motor Stimulation in Educable Mental Retarded Students with Developmental Coordination Disorder
تأثیر روش مداخله ای تحریک حسی و حرکتی بر میزان هماهنگی حرکتی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر با اختلال هماهنگی رشدی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Phonemic and Semantic Verbal Fluency in Dyslexic Students
مقایسه سیالی کلامی آوایی و معنایی در دانش آموزان نارساخوان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Perceived Social Support and Mental Health of Mothers of Children with and without Hearing-Impairment
بررسی مقایسه‌ای حمایت اجتماعی ادراک شده و سلامت روان مادران کودکان با و بدون آسیب شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles