سه شنبه 10 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 152 - ( 6-1397 )
رشد و فراگیری زبان در کودکان
ص. 20-9
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(4795 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
نظام آموزش دوزبانه و لزوم تفکیک دو نیاز آموزشی متفاوت در دانشآموزان ناشنوا
ص. 26-21
سارا سیاوشی
*
چکیده
(3355 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(236 دریافت)
از محرومیت تا توانمندی ناشنوایان
ص. 34-27
زهره قاری
*
چکیده
(2981 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(157 دریافت)
مؤلفههای زبانشناختی در ناتوانیهای یادگیری با تمرکز بر اختلال خواندن
ص. 42-35
علیاکبر ارجمندنیا
*
،
سمانه ملکی
چکیده
(3070 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(182 دریافت)
علل و عوامل ضعف املای دانشآموزان با آسیب بینایی و راهکارهای آموزشی برای بهبود املانویسی
ص. 56-43
مروارید سفری وصال
*
چکیده
(3556 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(223 دریافت)
کودکان با اختلال یادگیری ویژه: شناسایی، ارزیابی و رهنمودهایی برای معلمان و والدین
ص. 66-57
محمد عاشوری
*
،
محسن غفوریان
چکیده
(4595 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(243 دریافت)
مروری بر آسیب های گفتاری و زبانی در کودکان مبتلا به فلج مغزی
ص. 76-67
مژگان فرهبد
*
،
هدا موزونی
،
محمدرضا محمدزمانی
چکیده
(3544 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS