سه شنبه 18 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 3، شماره 152 - ( 6-1397 )
رشد و فراگیری زبان در کودکان
ص. 20-9
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(4572 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(690 دریافت)
نظام آموزش دوزبانه و لزوم تفکیک دو نیاز آموزشی متفاوت در دانشآموزان ناشنوا
ص. 26-21
سارا سیاوشی
*
چکیده
(3148 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(235 دریافت)
از محرومیت تا توانمندی ناشنوایان
ص. 34-27
زهره قاری
*
چکیده
(2796 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
مؤلفههای زبانشناختی در ناتوانیهای یادگیری با تمرکز بر اختلال خواندن
ص. 42-35
علیاکبر ارجمندنیا
*
،
سمانه ملکی
چکیده
(2898 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(182 دریافت)
علل و عوامل ضعف املای دانشآموزان با آسیب بینایی و راهکارهای آموزشی برای بهبود املانویسی
ص. 56-43
مروارید سفری وصال
*
چکیده
(3270 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(222 دریافت)
کودکان با اختلال یادگیری ویژه: شناسایی، ارزیابی و رهنمودهایی برای معلمان و والدین
ص. 66-57
محمد عاشوری
*
،
محسن غفوریان
چکیده
(4400 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(243 دریافت)
مروری بر آسیب های گفتاری و زبانی در کودکان مبتلا به فلج مغزی
ص. 76-67
مژگان فرهبد
*
،
هدا موزونی
،
محمدرضا محمدزمانی
چکیده
(3358 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(225 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS