یکشنبه 4 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 108 - ( 6-1390 )
نظریه ذهن و رابطه آن با کفایت اجتماعی در کودکان با نیازهای ویژه
ص. 13-5
محبوب بخشی بارزیلی
*
،
عصمت میکائیلی
چکیده
(4295 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2310 دریافت)
بررسی تأثیر به کارگیری اقتصاد پته ای در بهبود انجام تکالیف املا و ریاضی دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ص. 20-14
محسن شیخی زاده
*
،
حمید علیزاده
،
باقر غباری
چکیده
(5662 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2749 دریافت)
تأثیر آموزش های فراشناختی در خواندن کودکان با مشکل شنوایی
ص. 47-38
سیده سمیه جلیل آبکنار
*
،
محمد عاشوری
،
گیتا موللی
چکیده
(3708 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1324 دریافت)
« گفتگوی مصور» راهبرد حمایتی - درمانی برای دانش آموزان دارای اختلالات رفتاری
ص. 62-56
احمد قره خانی
*
،
حمزه اکبری
،
فاطمه فریدونی عارف
چکیده
(3733 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(448 دریافت)
اختلالات رفتاری معمول در کودکان ناشنوا
ص. 73-69
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(5313 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2818 دریافت)
تدریس گروهی راهبرد آموزش به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
ص. 78-74
آناهیتا خضری
*
چکیده
(4052 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3652 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS