Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 174 (2023-7)
Effectiveness of social- emotional skills training on the components of emotional intelligence and self- esteem of female blind student
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی-هیجانی بر مؤلفههای هوش هیجانی و حرمتخود دانشآموزان دختر نابینا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of visual emphasis methods in computer-assisted instruction on reading & phonological awareness of dyslexic children
مقایسه رو شهای تأکید دیداری در آموزش به کمک رایانه بر خواندن و آ گاهی واج شناختی کودکان نارساخوان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of Sensory-Motor Integration on Improving the Executive Attention Functions of Students with Learning Disabilities
اثربخشی آموزش یکپارچگی حسی-حرکتی بر ارتقا کارکردهای اجرایی توجهی دانشآموزان با اختلال یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of imago therapy training on cognitive flexibility and cognitive avoidance of mothers with mentally retarded children
اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر انعطا فپذیری شناختی و اجتناب شناختی مادران دارای فرزندان کمتوان ذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of learning by rotating station on problem solving and memorization skills of mathematics in students with autism spectrum disorders
تأثیر یادگیری از طریق ایستگاه چرخشی بر مهارت حل مسئله و یادسپاری درس ریاضی و مقایسه آن با روش سنتی در دانشآموزان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design and review of content validity of the joint attention training program For children with autism spectrum disorder
طراحی و سنجش روایی محتوایی برنامه آموزش توجه مشترک برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles