You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
ویژگی های شخصیتی افراد کم توان ذهنی و راهکارهایی برای تأمین بهداشت روانی آنان (2تا 10-1-35 تا 36- 1383) مهرناز کمیجانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
برنامه همیاری مدرسه، خانواده و جامعه برای کودکان با اختلال های هیجانی (11تا 18-2-35 تا 36- 1383) کامران گنجی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
ارزیابی شنوایی کودکان با ناتوانی های رشدی (19تا 24-3-35 تا 36- 1383) امیرعباس ابراهیمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
افزایش مهارت تعامل اجتماعی کودکان آسیب دیده بینایی پیش دبستانی (25تا 33-4-35 تا 36- 1383) مریم فاضل مسایلی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
مقایسه ی کیفیت زندگی کودکان مدرسه ای با وبدون ناتوانی (38تا 45-6-35 تا 36- 1383) منصوره قربانی روچی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
چگونه می توانم به دانش آموزان کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی در فراگیری هرچه بهتر نسبت های فامیلی (خاله، دایی) کمک کنم؟ (46تا 49-7-35 تا 36- 1383) میترا تیموری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (3) («دانش آموزان خرابکار»، «دانش آموز تنبل») (50تا 55-8-35 تا 36- 1383) فخرالسادات یوسفی طبایی
*، محسن فرهادی نژاد
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
راههای پیش گیری از ناشنوایی و کم شنوایی (56تا 61-9-35 تا 36- 1383) بهروز حیدرپناه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue