You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ویژگی های شخصیتی افراد کم توان ذهنی و راهکارهایی برای تأمین بهداشت روانی آنان (2تا 10-1-35 تا 36- 1383)
مهرناز کمیجانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML برنامه همیاری مدرسه، خانواده و جامعه برای کودکان با اختلال های هیجانی (11تا 18-2-35 تا 36- 1383)
کامران گنجی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ارزیابی شنوایی کودکان با ناتوانی های رشدی (19تا 24-3-35 تا 36- 1383)
امیرعباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML افزایش مهارت تعامل اجتماعی کودکان آسیب دیده بینایی پیش دبستانی (25تا 33-4-35 تا 36- 1383)
مریم فاضل مسایلی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML سرگذشت جنبش مونته سوری (34تا 37-5-35 تا 36- 1383)
گیتا موللی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مقایسه ی کیفیت زندگی کودکان مدرسه ای با وبدون ناتوانی (38تا 45-6-35 تا 36- 1383)
منصوره قربانی روچی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML چگونه می توانم به دانش آموزان کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی در فراگیری هرچه بهتر نسبت های فامیلی (خاله، دایی) کمک کنم؟ (46تا 49-7-35 تا 36- 1383)
میترا تیموری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها (3) («دانش آموزان خرابکار»، «دانش آموز تنبل») (50تا 55-8-35 تا 36- 1383)
فخرالسادات یوسفی طبایی *، محسن فرهادی نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML راههای پیش گیری از ناشنوایی و کم شنوایی (56تا 61-9-35 تا 36- 1383)
بهروز حیدرپناه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML راه دشوار یک مادر (62تا 66-10-35 تا 36- 1383)
رضا بهار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue