، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (۲۴۵۵ مشاهده)
در این مقدمه دلایل منطقی تدوین،اجرا و ارزشیابی یک برنامه مبتنی بر مدرسه6برای دانشآموزان با اختلالهای هیجانی که در یک محیط آموزش ویژه حضور دارند توصیف شده است. بخشهای اصلی این برنامه عبارتند از:یک برنامه آموزشی برای متخصصان مدرسه و مؤسسههای اجتماعی،تدوین و اجرای یک طرح مبتنی بر توانمندی که دانشآموزان و خانوادهها را بهعنوان شریک در برمیگیرد و روشی برای ارزشیابی صحت و دقت اجرای برنامه،نتایج نشانگر کاهش در ارجاعهای انضباطی،نگهداری بهتر دانشآموزان با اختلالهای هیجانی در مدرسههای آنان و تمایل به بهبود کارکردهای هیجانی بوده است. افزون بر این بین صحت و دقت برنامه با پیشرفت خواندن رابطه مثبت وجود داشته است.باتوجه به کاربردهای آنها برای خط مشی،آموزش و تلاشهای پژوهشی آتی مورد بحث قرار گرفتند.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
مشاوره و مددكاري دریافت: 1398/11/24 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول