Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1383
8
1
gregorian
2004
11
1
7
35
online
1
fulltext
fa
افزایش مهارت تعامل اجتماعی کودکان آسیب دیده بینایی پیش دبستانی (25تا 33-4-35 تا 36- 1383)
Not Available487
آسیب دیده بینایی
Visual Impaired
ترجمه (پایان پذیرفته است)
translate
این مطالعه طولی که تحقیقی مشاهدهای در مورد وضعیت سیزده کودک آسیب دیده بینایی پیشدبستانی بود،تاثیرهای یکپارچهسازی معکوس را به همراه اعمال راهبرد یادگیری مشارکتی در الگوهای تعامل اجتماعی کودکان آسیبدیده بینایی پیشدبستانی و سالم مورد بررسی قرار داد و مشخص کرد شرایط محیطی که برای این افراد فراهم شده و راهبردهای یادگیری مورد استفاده،بر ایجاد با محیط و چگونگی شکلگیری آن نقش اساسی دارد.
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
کودکان آسیبدیده بینایی پیشدبستانی , کودکان , کودکان آسیبدیده بینایی , بینایی , تعامل اجتماعی کودکان آسیبدیده , مهارت تعامل اجتماعی کودکان آسیب , افزایش مهارت تعامل اجتماعی کودکان , کودکان کلاس ویژهی نابینایان , کودکان پیشدبستانی آسیبدیدهی بینایی , کودکان بینا
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-521&slc_lang=fa&sid=1
.
.
مریم
فاضل مسایلی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009961
10031947532846009961
Yes