، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (2178 مشاهده)
این مطالعه طولی که تحقیقی مشاهدهای در مورد وضعیت سیزده کودک آسیب دیده بینایی پیشدبستانی بود،تاثیرهای یکپارچهسازی معکوس را به همراه اعمال راهبرد یادگیری مشارکتی در الگوهای تعامل اجتماعی کودکان آسیبدیده بینایی پیشدبستانی و سالم مورد بررسی قرار داد و مشخص کرد شرایط محیطی که برای این افراد فراهم شده و راهبردهای یادگیری مورد استفاده،بر ایجاد با محیط و چگونگی شکلگیری آن نقش اساسی دارد.
نوع مطالعه:
ترجمه (پایان پذیرفته است) |
موضوع مقاله:
آسیب دیده بینایی دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26
ارسال پیام به نویسنده مسئول