جلد 7، شماره 35 و 36 - ( 9-1383 )                   شماره 35 و 36 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available487. J Except Educ 2004; 7 (35 and 36)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1980-fa.html
فاضل مسایلی مریم. افزایش مهارت تعامل اجتماعی کودکان آسیب دیده بینایی پیش دبستانی (25تا 33-4-35 تا 36- 1383). تعلیم و تربیت استثنایی. 1383; 7 (35 و 36)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1980-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2178 مشاهده)
این مطالعه طولی که تحقیقی مشاهده‌ای در مورد وضعیت‌ سیزده کودک آسیب دیده بینایی پیش‌دبستانی بود،تاثیرهای‌ یکپارچه‌سازی معکوس را به همراه اعمال راهبرد یادگیری‌ مشارکتی در الگوهای تعامل اجتماعی کودکان آسیب‌دیده بینایی‌ پیش‌دبستانی و سالم مورد بررسی قرار داد و مشخص کرد شرایط محیطی که برای این افراد فراهم شده و راهبردهای یادگیری مورد استفاده،بر ایجاد با محیط و چگونگی شکل‌گیری آن نقش‌ اساسی دارد.
متن کامل [DOCX 12 kb]   (3 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه (پایان پذیرفته است) | موضوع مقاله: آسیب دیده بینایی
دریافت: 1398/11/25 | پذیرش: 1398/11/26 | انتشار: 1398/11/26 | انتشار الکترونیک: 1398/11/26

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.