Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 1, Number 156 (2019-4)


Cognitive functioning in children and adolescents with multiple sclerosis
عملکرد شناختی در کودکان و نوجوانان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Wearable technologies for visually impaired people: introduction of the Horus device
فناوری‌های پوشیدنی برای افراد آسیب دیده بینایی: معرفی دستگاه هوروس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Inclusion of children with special needs in preschool
فراگیرسازی کودکان با نیازهای ویژه در دوران پیش از دبستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of Positive Thinking on irrational beliefs and happiness mothers of deaf children
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر باورهای غیرمنطقی و شادکامی مادران کودکان ناشنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Early interventions for slow learner in preschool course
مداخله‌ زودهنگام برای افراد دیرآموز در دوره پیش دبستانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A review of the diagnostic classification of mental health and developmental disorders of infancy and early childhood
مروری بر راهنمای طبقه‌بندی و تشخیصی سلامت روان و اختلالات تحولی دوران نوزادی و ابتدای کودکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles