پیام خود را بنویسید



You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رفتارهای نامطلوب دانش آموزان و شیوه های مدیریت آنها : کودک آزار رسان (74تا 76-10-80 تا 81 - 1387)
اسماعیل برقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نکته های کاربردی برای والدین دارای فرزندان دارای اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (68تا 73-9-80 تا 81 - 1387)
هایده بهبودی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML استفاده از برنامه ی رایانه - یار برای بهبود فراشناخت در اشخاص دارای ناتوانی های هوشی شدید (55تا 67-8-80 تا 81 - 1387)
علی رضا باغبان پر شکوهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال نارسایی توجه: بیش فعالی در نوجوانان و بزرگسالان (50تا 54-7-80 تا 81 - 1387)
محسن سیفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML نقش دست ها در بریل خوانی دانش آموزان نابینا (43تا 49-6-80 تا 81 - 1387)
ام البنین رودباری ، شعله امیری، مختار ملک پور، حسین مولوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی استفاده از نظام های ارتباطی جایگزین و مکمل گفتار (AAC) در دانش آموزان دارای نشانگان داون با آسیب شنوایی (40تا 42-5-80 تا 81 - 1387)
لیلا فیاضی بارجینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML کودک ناشنوا چه انتظارهایی از والدین خود دارد؟ (34تا 39-4-80 تا 81 - 1387)
گیتا موللی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال در نوشتن (علائم، تشخیص، کمک ها، ترمیم و درمان) (22تا 33-3-80 تا 81 - 1387)
مسعود سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تصویر سازی ذهنی در نابینایان (10تا 21-2-80 تا 81 - 1387)
سمیه سادات ساداتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تاثیر فعالیت های جسمی ویژه در سازگاری اجتماعی و عملکرد ادراکی - حرکتی دانش آموز کم توان ذهنی (3تا 7-1-80 تا 81 - 1387)
مرتضی باقری ، آذر شهسواری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue