جلد 4، شماره 80 و 81 - ( 6-1387 )                   شماره 80 و 81 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available198. J Except Educ 2008; 4 (80 and 81)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1685-fa.html
سلیمی مسعود. اختلال در نوشتن (علائم، تشخیص، کمک ها، ترمیم و درمان) (22تا 33-3-80 تا 81 - 1387). تعلیم و تربیت استثنایی. 1387; 4 (80 و 81)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1685-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (2815 مشاهده)
نیازهای اساسی کودکان مسألهای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. تمام کودکان نیازهایی دارند. اما کودک استثنایی علاوه برآنها ، نیازهای ویژهای نیز دارد که رفع بخش اعظمی از آنها به عهده ی والدین است. آمارها نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق کودکان ناشنوا در خانواده های شنوا به دنیا می آیند . خانواده هایی که هیچ شناختی از ناشنوایی و نیازهای کودکان ناشنوا ندارند. از این رو یکی از اساسی ترین جنبه های برنامه های حمایتی ، ارائه ی اطلاعات مناسب و مورد نیاز این گونه خانواده هاست . این مقاله به بیان نیازهای کودکان آسیب دیده شنوایی به زبان ساده و کودکانه می پردازد.
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/1 | پذیرش: 1398/11/2 | انتشار: 1398/11/2 | انتشار الکترونیک: 1398/11/2

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.