سه شنبه 16 اردیبهشت 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد ۲، شماره ۱۴۵ - ( خرداد و تیر ۱۳۹۶ )
پژوهشی
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودتوانمندسازی اجتماعی و ناگویی هیجانی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری ویژه
ص. ۱۲-۵
فاطمه رهبر کرباسدهی
*
،
عباسعلی حسینخانزاده
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(۵۶۸۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۸۷۷ دریافت)
ارتباط رشد حرکتی و شاخص توده بدنی کودکان با کمتوانیذهنی با کیفیت زندگی والدین آنها
ص. ۲۰-۱۳
رویا صادقی
،
حسن خلجی
*
،
داریوش خواجوی
چکیده
(۵۱۵۲ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۱۲۷ دریافت)
رابطه بین تنیدگی و سبکهای مقابلهای مادران با رفتارهای سازشی کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. ۲۸-۲۱
محمد مشکانی
،
سیده حوا میرعابدینی
*
،
مهرشاد ملاح
چکیده
(۵۳۴۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۶۷ دریافت)
بررسی اثربخشی برنامه تربیتبدنی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی در دوره پیشحرفهای
ص. ۳۸-۲۹
علی اکبر ارجمندنیا
،
فرهاد محکی
،
حمیدرضا شریفی جندانی
*
،
خدابخش حیدری
چکیده
(۴۵۱۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۷۵ دریافت)
مقایسه ادراک زمان در زیرنوعهای اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
ص. ۴۶-۳۹
مهری حاج محمدی
،
عباس نساییان
،
رقیه اسدی گندمانی
*
چکیده
(۴۶۲۳ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۰۲ دریافت)
تالیفی
آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
ص. ۵۲-۴۷
ستاره شجاعی
*
،
علیضامن مولایی آرپناهی
چکیده
(۴۹۴۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۵۵۸۶ دریافت)
آشنایی با فنیل کتونوری
ص. ۵۸-۵۳
صدیقه حسینی
*
چکیده
(۴۷۷۰ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۶۸۶۲ دریافت)
ترجمه ای
آموزش تشخیص طعنه و پاسخ به آن در کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. ۶۷-۵۹
سیده مریم فضائلی
*
،
بنت الهدی عربی
چکیده
(۵۱۹۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۷۵۴ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS