
 
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) تأثیــر آمــوزش برنامـۀ توانمندســازی خودتنظیمی بر اضـطــراب تحـصـیلــی دانشآموزان با اخـتلال یادگیری ویژه
                        تأثیــر آمــوزش برنامـۀ توانمندســازی خودتنظیمی بر اضـطــراب تحـصـیلــی دانشآموزان با اخـتلال یادگیری ویژه
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) پیشبینی تعامل مادر - کودک بر اساس ویژگیهای شخصیتـــی و سبکهای مـقابلهای مادران دارای کودک با کمتوانـــی هوشـــی
                        پیشبینی تعامل مادر - کودک بر اساس ویژگیهای شخصیتـــی و سبکهای مـقابلهای مادران دارای کودک با کمتوانـــی هوشـــی
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) اثربخـشی آمــوزش واقعیت درمانی بر تابآوری و بهــزیستی روانشناختی مادران کودکان با کمتوانی هوشـــی
                        اثربخـشی آمــوزش واقعیت درمانی بر تابآوری و بهــزیستی روانشناختی مادران کودکان با کمتوانی هوشـــی
                        
                        
                        
                         
                        ![[English Abstract]](./templates/tmpl_modern01/images/en.gif) مــقــایســۀ مــهارتهای حرکتــی دانشآمــوزان با کمتوانی هوشـــی دارای لکنت زبان، مشکلات تلفظی و گفتار بهنجار
                        مــقــایســۀ مــهارتهای حرکتــی دانشآمــوزان با کمتوانی هوشـــی دارای لکنت زبان، مشکلات تلفظی و گفتار بهنجار