آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
دوشنبه 29 دی 1399
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 2، شماره 124 - ( 3-1393 )
بررسی مقایسهای حمایت اجتماعی ادراک شده و سلامت روان مادران کودکان با و بدون آسیب شنوایی
ص. 7-17
غلامعلی افروز
،
حسین تقی زاده
چکیده
(11648 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2115 دریافت)
مقایسه سیالی کلامی آوایی و معنایی در دانش آموزان نارساخوان
ص. 18-24
سمیه نظری
،
حیدر سیاحی
چکیده
(10031 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1239 دریافت)
تأثیر روش مداخله ای تحریک حسی و حرکتی بر میزان هماهنگی حرکتی در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر با اختلال هماهنگی رشدی
ص. 25-32
علی اصغر دادمهر
،
مختار ملک پور
،
امیر قمرانی
،
سمیه رحیم زاده
چکیده
(15816 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2752 دریافت)
اثر بخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان
ص. 33-41
مرضیه کامیابی
،
سعید تیموری
،
علی مشهدی
چکیده
(12463 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1862 دریافت)
تاثیر آموزش با شیوه بداهه پردازی بر مهارت های نگارشی کودکان آسیب دیده شنوایی
ص. 42-52
مرتضی علیخانی
،
صابره بذرافشان
،
داریوش نوروزی
چکیده
(11766 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2999 دریافت)
ویژگیهای رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال کمتوجهی/بیشفعالی
ص. 53-60
امیرعباس ابراهیمی
چکیده
(13055 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1907 دریافت)
کاربرد فناوریهای کمکی رایانهای برای دانشآموزان کمبینا در فرایند یاددهی - یادگیری
ص. 61-67
خانم سونیا موسی رمضانی
،
خانم الهه ولایتی
چکیده
(9931 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1214 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS