
شناسایی عملکرد دانش آموزان با اختلال طیف اُُتیسم در سه زمینه
تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش های موجود در کلاس های درسی آنها
و راهکار ها از نگاه معلمان
مداخلات مبتنی بر واقعیتافزوده در بهبود مهارتهای اجتماعی
کودکان با اختلال طیف اُُتیسم: مطالعه مروری نظاممند
نقش میانجیگرانه تاب آوری و خودکارآمدی در رابطهی بین انگ درونیشده
و عملکرد اجتماعی در نوجوانان با ناتوانیهای جسمی
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و شایستگی
والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُُتیسم