Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 91 (2009-7)
Not Available134
ارتباط دریافتی و بیانی کودکان ناشنوا - نابینا (2) (فنون کمکی و ادامه شیوه های ارتباطی) (72تا81-9- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available133
ناروانی لکنت و نشانگان داون (66تا71-8- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available132
فشار روانی فرزند پروری در والدین کودکان دارای اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی (57تا65-7- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available131
گذری بر تاریخچه آموزش ناشنوایان (49تا56-6- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available130
بازی های آموزشی و تأثیر آن بر فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر (40تا48-5- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available129
الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی در تبیین مشکلات رفتاری کودکان (33تا39-4- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available128
بررسی حساسیت در روابط متقابل والدین دختران ناشنوا در مقایسه با والدین دختران عادی در هنرستان های منطقه ی 9 شهر تهران (24تا32-3- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available127
آموزش راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری باهوش (10تا23-2- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Not Available126
جهت گیری های آموزش و پرورش استثنایی (3تا9-1- 91-1388)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles