Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 3, Number 158 (2019-9)


Effectiveness of Video Modeling on Social Skills of Children with Behavioral Disorder
اثربخشی مدل‌سازی ویدئویی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال رفتاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Program for the Education and Enrichment of Relational Skills for Teenager with Autism Spectrum Disorder
برنامۀ آموزش و غنی‌سـازی مهارت‌های ارتباطی (PEERS) برای نوجوانان با اختلال طیف اُتیسم (ASD)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study of the used methods for training of slow learners in primary schools and providing strategies for improving it
بررسی روش های مورد استفاده برای آموزش کودکان دیرآموز در مدارس ابتدایی و ارائه راهکارهای کیفیت بخشی به آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prediction of emotional disorders based on severity of emotional abuse in children
پیش‌بینی اختلال‌های هیجانی بر اساس شدت آزاردیدگی در دانش آموزان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Reading Disabilities in Children: A Selective Meta-Analysis of the Cognitive Literature
اختلال‌های خواندن در کودکان: فراتحلیلی انتخابی از ادبیات شناختی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles