Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 136 (2015-12)
Establishing metaphorical reasoning in children with autism
ایجاد استدلال استعاری در کودکان با اختلال اتیسم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Definition Developmental Intelligent Disability and its Different in Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, 4th and 5th Revision
بررسی تحول تعریف نارسایی هوشی و تفاوت آن در نسخه چهارم و پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Neurofeedback Treatment on ADHD Children
اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کودکان با اختلال کم توجهی- بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Consideration of Needed Skills for Job Preparation of Students with Intellectual Disability
بررسی و شناسایی مهارتهای موردنیاز برای آمادگی شغلی دانشآموزان با کمتوانیذهنی در دوره پیشحرفهای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Critical Analysis of Different Diagnostic Approaches to Assess Learning Disabilities
بررسی تحلیلی ـ انتقادی رویکردهای تشخیصی مختلف ناتوانی های یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study the effectiveness of Intermediate- profession term in students with special needs from the teacher's point of view
بررسی نگرش دبیران دانشآموزان با کمتوانیذهنی نسبتبه دوره متوسطه حرفهای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Multidimensional Coping Strategies in Single and Married Teachers of Mentally Retarded Students and Normal Students
مقایسه سبک های مقابله ای چند بعدی در معلمان مجرد و متاهل مدارس دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Mental Health in Mothers of Children with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)
مقایسه سلامت روان مادران دارای کودکان با و بدون اختلال کمتوجهی- بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles