Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 1, Number 107 (2011-4)


Not Available 9
آیا برای کودکان دچار نشانگان داون انجام شمارش و محاسبات ریاضی مشکل است؟ چرا؟ (74تا 84-10-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available8
شرحی بر تشخیص و مداخله زود هنگام دانش آموزان دارای مشکل در ریاضیات (65تا 73-9-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available7
ناتوانی ریاضی در کودکان: بررسی اجمالی آگاهی از علائم و ریشه های ناتوانی یادگیری ریاضی و چگونگی تشخیص آن در کودکان (59تا 64-8-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available6
مداخلات اولیه برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات ریاضی دانش آموزان (49تا 58-7-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available5
موسیقی و اختلال یادگیری ریاضی (38تا 48-6-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available4
غربالگری و تشخیص زودهنگام ناتوانی یادگیری ریاضی (31تا 37-5-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available3
عصب روانشناسی یادگیری ریاضی (23تا 30-4-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available2
آموزش موثر ریاضی به کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (15تا 22-3-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available1
تأثیر آموزش صفحه مفهوم اعداد بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری ریاضی (6 تا 14-2-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available
« ناتوانی های مربوط به یادگیری مهارت های کمی» (5 تا 5-1-107-1390)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles