، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده: (3389 مشاهده)
یکی از دل مشغولی های معلمان پاسخگویی به این پرسش است که: هنگامی که ناتوانی، توانایی دانش آموزان را در مهارت های یادگیری ریاضی تحت تأثیر قرار میدهد چه می توان کرد؟در این مقاله سعی بر آن است تا با بررسی شیوه های آموزش مؤثر ریاضی حول 4 محور اساسی به این دل مشغولی پاسخ داده شود.1- دانش آموزان در درس ریاضی چه چیزی را باید فراگیرند و ما باید چه چیزی را به آنان آموزش دهیم؟2- ناتوانی چگونه می تواند یادگیری ریاضی را تحت تأثیر قرار دهد؟3- چهار رویکرد آموزشی که حاصل پژوهش در زمینه ی مداخلات مؤثر ریاضی در دانش آموزان دارای ناتوانی هستند، کدامند؟4- چه پیشنهادهایی برای تبدیل پژوهش به عمل وجود دارد؟
نوع مطالعه:
اصیل پژوهشی |
موضوع مقاله:
مشکلات يادگيري دریافت: 1398/10/16 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18
ارسال پیام به نویسنده مسئول