جلد 1، شماره 107 - ( 2-1390 )                   شماره 107 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available2. J Except Educ 2011; 1 (107)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1485-fa.html
خسروی علی اکبر. آموزش موثر ریاضی به کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (15تا 22-3-107-1390). تعلیم و تربیت استثنایی. 1390; 1 (107)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1485-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3389 مشاهده)
یکی از دل مشغولی های معلمان پاسخگویی به این پرسش است که: هنگامی که ناتوانی، توانایی دانش آموزان را در مهارت های یادگیری ریاضی تحت تأثیر قرار میدهد چه می توان کرد؟در این مقاله سعی بر آن است تا با بررسی شیوه های آموزش مؤثر ریاضی حول 4 محور اساسی به این دل مشغولی پاسخ داده شود.1- دانش آموزان در درس ریاضی چه چیزی را باید فراگیرند و ما باید چه چیزی را به آنان آموزش دهیم؟2- ناتوانی چگونه می تواند یادگیری ریاضی را تحت تأثیر قرار دهد؟3- چهار رویکرد آموزشی که حاصل پژوهش در زمینه ی مداخلات مؤثر ریاضی در دانش آموزان دارای ناتوانی هستند، کدامند؟4- چه پیشنهادهایی برای تبدیل پژوهش به عمل وجود دارد؟
     
نوع مطالعه: اصیل پژوهشی | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/10/16 | پذیرش: 1398/10/18 | انتشار: 1398/10/18 | انتشار الکترونیک: 1398/10/18

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.