Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 5, Number 127 (2014-12)


Snoezelen Room for People with Special Needs
اتاق اسنوزلن برای افراد با نیازهای ویژه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Gifted
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و تیزهوشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

What is Auditory Neuropathy?
نوروپاتی شنوایی چیست؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Neural Substrates of Executive Functions and its Importance in Education and Rehabilitation
زیر ساخت های عصبی کارکردهای اجرایی و اهمیت آن در آموزش و توان بخشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Influence of Non-Academic Books on Auditory Distinction Improvement Of deaf and Hearing Impaired students
تاثیر کتاب های غیردرسی بر بهبود تمیز شنیداری کودکان آسیب دیده شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Mental Health in Mothers of Children with Deafness and Mental Retardation
مقایسه بهداشت روانی مادران دارای فرزند ناشنوا و کم توان ذهنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effectiveness of Training Walker's Skills via Cognitive –Behavioral method on Increasing Social Skills of Aggressive Students
اثربخشی آموزش برنامه درسی مهارت‌های اجتماعی والکر به شیوه شناختی ـ رفتاری بر افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پرخاشگر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles