Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 127 (2014-12)
Snoezelen Room for People with Special Needs
اتاق اسنوزلن برای افراد با نیازهای ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Gifted
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و تیزهوشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
What is Auditory Neuropathy?
نوروپاتی شنوایی چیست؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Neural Substrates of Executive Functions and its Importance in Education and Rehabilitation
زیر ساخت های عصبی کارکردهای اجرایی و اهمیت آن در آموزش و توان بخشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Influence of Non-Academic Books on Auditory Distinction Improvement Of deaf and Hearing Impaired students
تاثیر کتاب های غیردرسی بر بهبود تمیز شنیداری کودکان آسیب دیده شنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Mental Health in Mothers of Children with Deafness and Mental Retardation
مقایسه بهداشت روانی مادران دارای فرزند ناشنوا و کم توان ذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Training Walker's Skills via Cognitive –Behavioral method on Increasing Social Skills of Aggressive Students
اثربخشی آموزش برنامه درسی مهارتهای اجتماعی والکر به شیوه شناختی ـ رفتاری بر افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پرخاشگر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles