Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 3, Number 175 (2023-9)


Assessing parent perspective to vaccinate exceptional Children against COVID-19
ارزیابی دیدگاه والدین برای واکسینه کردن کودکان استثنایی در برابر ویروس کرونا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the effectiveness of group-based positive thinking training on academic motivation and academic vitality of students with special learning disorders
بررسی اثربخشی آموزش مثبت اندیشی به شیوه گروهی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of rhythmic motor exercises on visual perceptual coordination and executive function in children with learning disabilities
اثربخشی تمرینات حرکتی ریتمیک بر هماهنگی ادرا کی-دیداری و کارکرد اجرایی کودکان با اختلال یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The model of the effect of mental health on social adjustment and physical image of exceptional students in the era of Covid-19 (With an emphasis on physical activity)
مدل تأثیر سلامت روانی بر سازگاری اجتماعی و تصویر بدنی دانش آموزان استثنائی در دوران بیماری کووید- 19 با تأ کید بر فعالیت بدنی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Principles of early hearing diagnosis and intervention and consultation with children and adolescents with hearing impairment and their parents
اصول تشخیص و مداخله زودهنگݡام شنوایی و مشاوره با کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی و والدین آنها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of distress tolerance skills on general health and marital adjustment of mothers with children with attention deficit/hyperactivity disorder
اثربخشی مهار ت های تحمل پریشانی بر سلامت عمومی و سازگاری زناشویی مادران دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles