شنبه 28 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد ۴، شماره ۱۴۱ - ( مهر و آبان ۱۳۹۵ )
مقایسه تحولی توانایی تشخیص هیجانات و سوگیری هیجانی در دانشآموزان کمتوانذهنی
ص. ۱۳-۵
زینب صداقت
،
لعیا بشاش
،
لیلا اکرمی
*
چکیده
(۵۲۸۹ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۸۳۰ دریافت)
مقایسه شیوه درگیری و عوامل موثر در مداخله والدین در ارتباط با یادگیری دانشآموزان با اختلال کمتوجهی-بیشفعالی و دانشآموزان عادی
ص. ۲۴-۱۴
محمدرضا ذوقی پایدار
،
ابوالقاسم یعقوبی
،
صفدر نبی زاده
*
چکیده
(۵۶۴۵ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۳۴۹ دریافت)
مقایسه تنیدگیشغلی و رضایتشغلی در معلمان دانشآموزان با کمتوانیذهنی و معلمان دانشآموزان عادی
ص. ۳۱-۲۵
فاطمه رهبر کرباسدهی
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(۷۰۲۸ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۴۳۷ دریافت)
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان پسر با نارساخوانی
ص. ۳۸-۳۲
نعمت الله لدنی فرد
،
ستاره شجاعی
*
،
قربان همتی علمدارلو
چکیده
(۵۸۹۶ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۱ دریافت)
شیوع اختلالهای رفتاری- هیجانی در کودکان استثنایی
ص. ۵۱-۳۹
علی بهاری قره گوز
*
چکیده
(۶۵۴۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۲۵۱۷ دریافت)
رژیم خوراکی مناسب برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. ۵۸-۵۲
کمال پرهون
*
،
هادی پرهون
چکیده
(۵۴۷۳ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۱۰۸۹ دریافت)
بررسی تحلیلی اختلال طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
ص. ۶۹-۵۹
سمیه جلیل آبکنار
،
فاطمه رضوی
*
،
محمد عاشوری
چکیده
(۷۵۰۷ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۹۴۶۳ دریافت)
مروری بر اختلال هماهنگی رشدی
ص. ۷۷-۷۰
زهرا محمدی خوزانی
*
چکیده
(۸۱۹۱ مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(۳۴۷۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS