جمعه 2 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 141 - ( مهر و آبان 1395 )
مقایسه تحولی توانایی تشخیص هیجانات و سوگیری هیجانی در دانشآموزان کمتوانذهنی
ص. 13-5
زینب صداقت
،
لعیا بشاش
،
لیلا اکرمی
*
چکیده
(5030 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(830 دریافت)
مقایسه شیوه درگیری و عوامل موثر در مداخله والدین در ارتباط با یادگیری دانشآموزان با اختلال کمتوجهی-بیشفعالی و دانشآموزان عادی
ص. 24-14
محمدرضا ذوقی پایدار
،
ابوالقاسم یعقوبی
،
صفدر نبی زاده
*
چکیده
(5359 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1347 دریافت)
مقایسه تنیدگیشغلی و رضایتشغلی در معلمان دانشآموزان با کمتوانیذهنی و معلمان دانشآموزان عادی
ص. 31-25
فاطمه رهبر کرباسدهی
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(6789 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1437 دریافت)
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان پسر با نارساخوانی
ص. 38-32
نعمت الله لدنی فرد
،
ستاره شجاعی
*
،
قربان همتی علمدارلو
چکیده
(5587 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1388 دریافت)
شیوع اختلالهای رفتاری- هیجانی در کودکان استثنایی
ص. 51-39
علی بهاری قره گوز
*
چکیده
(6295 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2517 دریافت)
رژیم خوراکی مناسب برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 58-52
کمال پرهون
*
،
هادی پرهون
چکیده
(5201 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1089 دریافت)
بررسی تحلیلی اختلال طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
ص. 69-59
سمیه جلیل آبکنار
،
فاطمه رضوی
*
،
محمد عاشوری
چکیده
(7186 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9461 دریافت)
مروری بر اختلال هماهنگی رشدی
ص. 77-70
زهرا محمدی خوزانی
*
چکیده
(7844 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3475 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS