Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 3, Number 103 (2010-9)


Not Available56
بررسی اثر کوتاه مدت آموزش کارکردهای اجرایی بر کاهش نشانه های کمبود توجه و بیش فعالی در دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر اصفهان (73تا 75-11-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available55
روش ریزپدیدایی برای کودکان با ناتوانی ها (68تا 72-10-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available54
تدریس مشارکتی: راهبرد آموزش به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه (64تا 67-9-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available53
اختلال پردازش شنوایی در ناتوانی یادگیری (ارزیابی و توانبخشی) (60تا 63-8-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available52
ضرورت آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان کم توان ذهنی و ارایه رویکرد نو در آموزش مهارت های اجتماعی (54تا 59-7-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available51
آموزش نقاشی به کودکان کم توان ذهنی (47تا 53-6-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available50
مداخله زودهنگام برای کودکان با آسیب شنوایی: رویکردهای رایج برنامه ریزی خانواده محور (31تا 46-5-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available49
مدیریت رفتار و راهبردهای آموزشی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی در کلاس درس (26تا 30-4-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available48
تأثیر آموزش مستقیم بر درک مفهومی لغت در دانش آموزان ناشنوا (19تا 25-3-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available47
بررسی میزان شیوع و ویژگی های جمعیت شناختی دانش آموزان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی در مدارس سما در استان خراسان جنوبی (12تا 18-2-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available46
تأثیر آموزش حافظه کاری و روش سازماندهی بر بهبود عملکرد نوشتاری دانش آموزان با اختلال بیان نوشتاری (3تا 11-1-103-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles