با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت کاربردی در زندگی روزانه دانش آموزان و به ویژه کودکان
کم توان ذهنی ، مقاله حاضر به لزوم آموزش مهارت های اجتماعی به عنوان یکی از جنبه های یادگیری کاربردی در مدارس می پردازد و ضمن آشنایی خواننده با مفهوم مهارت های اجتماعی، علل نقص در مهارت ها را توضیح داده و رویکردی نو و کاربردی در آموزش مهارت های اجتماعی ارایه می نماید.
نوع مطالعه:
مروری |
موضوع مقاله:
كم توان ذهني دریافت: 1398/10/22 | پذیرش: 1398/10/28 | انتشار: 1398/10/28 | انتشار الکترونیک: 1398/10/28
ارسال پیام به نویسنده مسئول