Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی



Volume 4, Number 126 (2014-10)


How can I teach Computer through creative methods to Mentally retarded children? (Action Research)
چگونه می‌توانم رایانه را به وسیلۀ روش‌های خلاق به کودکان کم توان ذهنی آموزش دهم؟ (اقدام‌پژوهی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Who Are Twice Exceptional Children: Identification, Characteristics and Problems
کودکان استثنایی دوگانه چه کسانی هستند؟ شناسایی، ویژگی ها و مشکلات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Understanding Motor Development and Motor Problems in Children with Visual Impairment
آشنایی با رشد حرکتی و مشکلات حرکتی کودکان با آسیب بینایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The usage of Montessori Method in Education of the hearing impaired children
کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان کم شنوا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Study and Comparison of Emotional Intelligence among High- School Blind and Deaf Students
بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان نابینا و ناشنوای دوره دبیرستان استان زنجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparative Consideration of Vitality in Students with and without Hearing Impairment
بررسی مقایسه ای سرزندگی در دانش آموزان با و بدون نقص شنوایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting job satisfaction based on self-efficacy beliefs, teachers' sense of efficacy, job stress and Hierarchy of needs in exceptional children's teachers at lorestan province
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles