یکشنبه 15 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 141 - ( مهر و آبان 1395 )
مقایسه تحولی توانایی تشخیص هیجانات و سوگیری هیجانی در دانشآموزان کمتوانذهنی
ص. 13-5
زینب صداقت
،
لعیا بشاش
،
لیلا اکرمی
*
چکیده
(5266 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(830 دریافت)
مقایسه شیوه درگیری و عوامل موثر در مداخله والدین در ارتباط با یادگیری دانشآموزان با اختلال کمتوجهی-بیشفعالی و دانشآموزان عادی
ص. 24-14
محمدرضا ذوقی پایدار
،
ابوالقاسم یعقوبی
،
صفدر نبی زاده
*
چکیده
(5621 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1349 دریافت)
مقایسه تنیدگیشغلی و رضایتشغلی در معلمان دانشآموزان با کمتوانیذهنی و معلمان دانشآموزان عادی
ص. 31-25
فاطمه رهبر کرباسدهی
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
،
ابراهیم رهبر کرباسدهی
چکیده
(7001 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1437 دریافت)
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان پسر با نارساخوانی
ص. 38-32
نعمت الله لدنی فرد
،
ستاره شجاعی
*
،
قربان همتی علمدارلو
چکیده
(5861 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1391 دریافت)
شیوع اختلالهای رفتاری- هیجانی در کودکان استثنایی
ص. 51-39
علی بهاری قره گوز
*
چکیده
(6517 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2517 دریافت)
رژیم خوراکی مناسب برای کودکان با اختلال طیف اتیسم
ص. 58-52
کمال پرهون
*
،
هادی پرهون
چکیده
(5455 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1089 دریافت)
بررسی تحلیلی اختلال طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی
ص. 69-59
سمیه جلیل آبکنار
،
فاطمه رضوی
*
،
محمد عاشوری
چکیده
(7479 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(9462 دریافت)
مروری بر اختلال هماهنگی رشدی
ص. 77-70
زهرا محمدی خوزانی
*
چکیده
(8155 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3477 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS