
مدلیابی ساختاری رابطهی سازگاری روانی و اجتماعی با تفکر وجودی،
سبکهای دلبستگی و ادراک خودکارآمدی با توجه به نقش میانجیگر
انسجام روانشناختی در دانشآموزان نابینا و کمبینا
بررسی اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر شایستگی هیجانی
اجتماعی و تکانشگری دانشآموزان با اختلال رفتاری
واکاوی مؤلفههای برنامه درسی ریاضی دانشآموزان با آسیب بینایی
مبتنی بر رویکرد دانشآموز محور: سنتزپژوهی
اثربخشی آموزش درس زبان فارسی مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر
بهبود مهارتهای خواندن و نوشتن دانشآموزان با اختلال یادگیری
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر نرمافزار کاپتان لاگ بر بهبود
حافظه دیداری-فضایی دانشآموزان با اختلال خواندن