جلد 5، شماره 142 - ( آذر و دی (ویژه نامه کاردرمانی) 1395 )                   شماره 142 صفحات 7-5 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

AkbarFahimi M. the key role of occupational therapy education team in school. J Except Educ 2016; 5 (142) :5-7
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1050-fa.html
اکبر فهیمی ملاحت. کاردرمانگران، عضو کلیدی در تیم آموزشی مدارس استثنایی. تعلیم و تربیت استثنایی. 1395; 5 (142) :5-7

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1050-fa.html


دانشگاه علوم توان بخشی ، akbarfahimi.m@iums.ac.ir
چکیده:   (3920 مشاهده)

کاردرمانگران در تیم آموزشی مدارس از نقش کلیدی برخوردارند. طیف وسیع خدمات آنها برای کودکان با مشکلات خاص، محدود به مداخلات در بدو تولد و ورود به مدرسه و تحصیل نمی­ گردد و تا حضور فعال در جامعه، احراز شغل و داشتن نقش خانوادگی ادامه می­یابد(1). لذا مداخله­ ها در مدرسه به­ عنوان حلقه اتصال توان­بخشی اولیه کودک به حضور موفق در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

واژه‌های کلیدی: . توان­بخشی، مدرسه، کاردرمانی
متن کامل [PDF 192 kb]   (599 دریافت)    
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: کاردرمانی
دریافت: 1395/11/24 | ویرایش نهایی: 1395/12/4 | پذیرش: 1395/11/24 | انتشار: 1395/11/24 | انتشار الکترونیک: 1395/11/24

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.