Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 7, Number 120 (2013-10)


Curriculum-Based Virtual Field Trips: Career Development ‎Opportunities for Students with Disabilities
برنامه ی درسی مبتنی بر گردش علمی مجازی (‏VFT‏): توسعه ی فرصت های شغلی برای دانش آموزان ‏با ناتوانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Concurrent validity of the new version of the Tehran-Stanford-Binet ‎Intelligence Scale with the Wechsler Intelligence Scale for Children-Revised
روایی همزمان نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد - بینه و نسخه دوم مقیاس هوشی وکسلر کودکان در ‏کودکان ناتوان یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Social cognition in children and adolescents Down Syndrome
شناخت اجتماعی در کودکان و نوجوانان نشانگان داون
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Image Function in Special Education ‎
بررسی کاربرد تصویر در آموزش ویژه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prevalence of Types of bullying in schools in Yazd city from the perspective of ‎teachers‎
بررسی میزان شیوعِ‎ ‎انواع زورگویی در مدارس راهنمایی شهرستان یزد از دیدگاه دبیران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effectiveness of teachers of normal classes on education process of Children with special needs and effective factors on it
اثربخشی معلمان کلاس های عادی بر فرایند آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه و عوامل مؤثر بر آن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles