Journal archive for Google Scholar Robot!

Exceptional Education Journal

نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)



Volume 4, Number 104 (2010-12)


Not Available45
گفتار نشانه ای (راهنمای کارشناسان) (73تا 77-10-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available44
آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان آسیب دیده شنوایی (66تا 72-9-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available43
زمان بازی و کودک کم شنوا (راهنمای مادران و مربیان) (62تا 65-8-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available42
ویژگی های زبانی کودکان آسیب دیده شنوایی (59تا 61-7-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available41
بررسی الگوهای خواندن و علل مرتبط با مشکلات درک خواندن دانش آموزان ناشنوا (52تا 58-6-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available40
روش های ارتباطی ناشنوایان (47تا 51-5-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available39
بررسی تحلیلی بدرفتاری ها و سوء استفاده های مختلف از کودکان و نوجوانان با آسیب شنوایی (38تا 46-4-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available38
نقش هوش های چندگانه در مشاوره شغلی دانش آموزان متوسطه ناشنوا (26تا 37-3-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available37
مقایسه نگرش دانش آموزان مقطع راهنمایی شبانه روزی تلفیقی و عادی نسبت به دانش آموزان ناشنوا و یکپارچه سازی آموزشی آنان (16تا 25-2-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

Not Available36
مقایسه مهارت های اجتماعی، خودپنداره و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر کم شنوای مدارس راهنمایی عادی و استثنایی شهر اهواز (4تا 15-1-104-1389)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles