Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 112 (2012-10)
Peer Tutoring, The Strategy Teaching to Students with special need in the Inclusive system
تدریس همسال: راهبرد آموزش به دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Art-Therapy in Academic, Social and Emotional treatment of Students suffering from Learning Disorder
نقش هنر درمانی در سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The comparison of Emotional intelligence among the three Groups of the Blind, Low vision and the Normal ones.
مقایسه هوش هیجانی در سه گروه نابینا، کمبینا و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The comparative Analysis of hope and optimism among Normal students and those suffering from Hearing Impairment
بررسی مقایسهای امید به زندگی و خوشبینی در دانشآموزان ناشنوا و شنوا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of training Program Assertiveness training Group to increase social Skills School Students with hearing Impairment City Boukan
بررسی اثربخشی برنامه جرأتآموزی گروهی بر افزایش میزان مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دبستانی با آسیبهای شنوایی در شهر بوکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles