Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 170 (2022-11)
A look at the current situation of Inclusive-integrated education from the interface and receptive Teachers perspective
نگاهی به شرایط موجود آموزش تلفیقی- فراگیر از منظر معلمان رابط و پذیرا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of teaching positive parenting program (Triple P) to mothers on measure anxiety and emotion regulation in children with AD/HD
اثر آموزش برنامهی والدگری مثبت به مادران بر میزان اضطراب و تنظیم هیجانی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Citizenship Education Curriculum Model for Students with Special Needs (Mentally Retarded)
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش شهروندی برای دانشآموزان کمتوان ذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the effectiveness of timely intervention with the effectiveness of timely intervention along with family education on improving the cognitive ability of late learners
مقایسه اثربخشی مداخله بهنگام با اثربخشی مداخله بهنگام به همراه آموزش خانواده بر بهبود توانایی شناختی نوآموزان دیرآموز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of psychological empowerment based on individual psychological approach on psychological burden and cognitive flexibility of mothers with children with mental disabilities
اثربخشی توانمندسازی روانشناختی مبتنی بر رویکرد روانشناسی فردی بر بار روانی و انعطا فپذیری شناختی مادران دارای کودک کمتوان ذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of visual impairment on emotional development and emotional competence in learners who are visual impairment
تأثیر آسیب بینایی بر تحول هیجان و شایستگی هیجانی در یادگیرندگان با آسیب بینایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles