You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML رویکردهای آموزشی برای حل مشکلات نوشتن (نارسا نویسی، وارونه نویسی و قرینه نویسی) (78تا 89-8-68تا 69- 1386)
ظریفه کوزه گرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML شناخت مشکلات هیجانی کودکان دارای اختلال های یادگیری با استفاده از تست نقاشی -خانه -درخت- آدم(HTP)و تست آدم (DAP) در مقایسه با کودکان عادی (64تا 77-7-68تا 69- 1386)
آسیه سادات سید علی لواسانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML شیوه های مؤثر در آموزش خواندن (117تا 125-10-68تا 69- 1386)
مهدی مقنی آرانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اختلال نارسایی توجه؛ بیش فعالی (90تا 116-9-68تا 69- 1386)
معصومه محمدزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML اهمیت آگاهی اولیا و مربیان از اختلال های یادگیری و تاثیر آن در کاهش افت تحصیلی دانش آموزان و تبعات روانی منفی ناشی از آن (50تا 63-6-68تا 69- 1386)
ماندانا سپنتا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML بررسی نحوه گذران اوقات فراغت نوجوانان کم توان ذهنی مدارس حرفه آموزی شهرستان همدان (37تا 49-5-68تا 69- 1386)
زهرا خاقانی نژاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML کودکان تیز هوش دارای اختلال نارسایی توجه همراه با بیش فعالی (31تا 36-4-68تا 69- 1386)
فاطمه اصغری هاوستین *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML قصه (27تا 30-3-68تا 69- 1386)
لیلا احسانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML درک گفتار در کودکان ناشنوا (12تا 26-2-68تا 69- 1386)
امیر عباس ابراهیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر درمان اختلال بیان نوشتاری (2تا 11-1-68تا 69- 1386)
فاطمه آدم زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue