جلد 4، شماره 68 و 69 - ( 6-1386 )                   شماره 68 و 69 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available300. J Except Educ 2007; 4 (68 and 69)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1790-fa.html
کوزه گرد ظریفه. رویکردهای آموزشی برای حل مشکلات نوشتن (نارسا نویسی، وارونه نویسی و قرینه نویسی) (78تا 89-8-68تا 69- 1386). تعلیم و تربیت استثنایی. 1386; 4 (68 و 69)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1790-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (3201 مشاهده)
از آن‌جا که اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در میان کودکان به صورت مشکل عمده‌ای بروز کرده است، لذا در این مقاله به بررسی این اختلال، تعریف، علایم، علل و روش های درمانی آن پرداخته شده است .
     
نوع مطالعه: مروری | موضوع مقاله: مشکلات يادگيري
دریافت: 1398/11/10 | پذیرش: 1398/11/12 | انتشار: 1398/11/12 | انتشار الکترونیک: 1398/11/12

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.