Journal of Exceptional Education (J Except Educ)
تعلیم و تربیت استثنایی
J Except Educ
Literature & Humanities
http://exceptionaleducation.ir
1
admin
1727-3145
1727-3145
1727-3145
10.18869/acadpub.ExcepEdu
1727-3145
م۷۷-۱۰۴۸۸
1727-3145
fa
jalali
1386
6
1
gregorian
2007
9
1
4
68
online
1
fulltext
fa
قصه (27تا 30-3-68تا 69- 1386)
Not Available295
عمومي
General
مروری
Review Article
در برنامه قصه گویی مخاطب ها امکان دخالت و اعتراض را دارند و وجود خود را بهتر حس میکنند و این امکان در پرورش استعدادها و پرورش قدرت تخیل خلاقیت کودکان تأثیر زیادی دارد. چون علاوه بر پرورش قدرت حافظه و تمرین استفاده بهتر از بهره هوشی، قدرت بیان آنان را نیز تقویت میکند و برای کودکانی که کم رو و جامعه گریزند راه درمان مناسبی است که صفت اجتماعی بودن را به آنها می دهد. مفهوم تولد و مرگ، آشنایی با اجداد و گذشتگان و روش های زندگی آنها را میتوان به صورت قصه برای کودک بیان کرد. اگر انتخاب چنین قصه هایی به درستی صورت گیرد کودکان با شنیدن حوادث برای چند لحظه کوتاه ترس را تجربه میکنند اما بلافاصله به پیگیری قصه رو می آورند. ث) در اینگونه قصه ها باید به این نکته توجه کرد که در داستان کودکان نباید شخصیت اصلی کارش به ناکامی و شکست کشیده شود.
<span dir="LTR">Not Available</span><br>
قصه , کودکان , داستان , قصهگویی , اهمیت قصه و قصهگویی موضوعی , مخاطب , قدرت , پرورش استعدادها و پرورش قدرت , ترس , اختلال
Not Available
0
0
http://exceptionaleducation.ir/browse.php?a_code=A-10-1570-329&slc_lang=fa&sid=1
.
.
لیلا
احسانی
Nashriyeh2005@gmail.com
10031947532846009724
10031947532846009724
Yes