You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تأثیر آموزش صفحه مفهوم اعداد بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری ریاضی (6 تا 14-2-107-1390) مریم اشرف
*، مهناز استکی، حسن عشایری
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آموزش موثر ریاضی به کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (15تا 22-3-107-1390) علی اکبر خسروی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
عصب روانشناسی یادگیری ریاضی (23تا 30-4-107-1390) احمد عابدی
*، مریم تاجی، مژگان شوشتری
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
غربالگری و تشخیص زودهنگام ناتوانی یادگیری ریاضی (31تا 37-5-107-1390) کامبیز پوشنه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
مداخلات اولیه برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات ریاضی دانش آموزان (49تا 58-7-107-1390) افسانه صفار
*، ناهید حاجی آبادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
ناتوانی ریاضی در کودکان: بررسی اجمالی آگاهی از علائم و ریشه های ناتوانی یادگیری ریاضی و چگونگی تشخیص آن در کودکان (59تا 64-8-107-1390) عبدالکریم سوزنیار
*، مسعود سلیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
شرحی بر تشخیص و مداخله زود هنگام دانش آموزان دارای مشکل در ریاضیات (65تا 73-9-107-1390) عباداله حسن پور هشتایجانی
*، نرگس علی نژاد مکاری
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
آیا برای کودکان دچار نشانگان داون انجام شمارش و محاسبات ریاضی مشکل است؟ چرا؟ (74تا 84-10-107-1390) نجمه صیام پور
*، مهیا عابدی کوپایی، آرزو شاه میوه اصفهانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue