You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML « ناتوانی های مربوط به یادگیری مهارت های کمی» (5 تا 5-1-107-1390)
کامبیز پوشنه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML تأثیر آموزش صفحه مفهوم اعداد بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری ریاضی (6 تا 14-2-107-1390)
مریم اشرف *، مهناز استکی، حسن عشایری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آموزش موثر ریاضی به کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (15تا 22-3-107-1390)
علی اکبر خسروی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML عصب روانشناسی یادگیری ریاضی (23تا 30-4-107-1390)
احمد عابدی *، مریم تاجی، مژگان شوشتری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML غربالگری و تشخیص زودهنگام ناتوانی یادگیری ریاضی (31تا 37-5-107-1390)
کامبیز پوشنه *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML موسیقی و اختلال یادگیری ریاضی (38تا 48-6-107-1390)
کاوه مقدم *، مهناز استکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML مداخلات اولیه برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات ریاضی دانش آموزان (49تا 58-7-107-1390)
افسانه صفار *، ناهید حاجی آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML ناتوانی ریاضی در کودکان: بررسی اجمالی آگاهی از علائم و ریشه های ناتوانی یادگیری ریاضی و چگونگی تشخیص آن در کودکان (59تا 64-8-107-1390)
عبدالکریم سوزنیار *، مسعود سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML شرحی بر تشخیص و مداخله زود هنگام دانش آموزان دارای مشکل در ریاضیات (65تا 73-9-107-1390)
عباداله حسن پور هشتایجانی *، نرگس علی نژاد مکاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
XML آیا برای کودکان دچار نشانگان داون انجام شمارش و محاسبات ریاضی مشکل است؟ چرا؟ (74تا 84-10-107-1390)
نجمه صیام پور *، مهیا عابدی کوپایی، آرزو شاه میوه اصفهانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue