You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
برنامههای اوقات فراغت برای افراد کمتوان ذهنی: ضرورت، پایههای
نظری، طبقهبندی، اولویت و کاربردها سیده سمیه جلیل آبکنار
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر تابآوری تحصیلی و سرزندگی
تحصیلی دانشآموزان پسر بااختلال نارساخوانی علی زارع مقدم
*، راضیه رضائی، زهرا گواهی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
سنتزپژوهی شاخصها و مؤلفههای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
در برنامه درسی دانشآموزان با آسیب شنوایی مهدی قاسمی پور فخرآباد، حسین مومنی مهموئی
*، سعید تیموری، تورج فلاح مهنه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش واسطهای تأثیر مثبت کودک بر خانواده در رابطه بین پذیرش
روانشناختی و پذیرش کودک کمتوان ذهنی خفیف حمید دلیخون، یاسر رضاپور میرصالح
*، شکوفه متقی، الهه شیروی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه تنظیم هیجانی، سبکهای تصمیمگیری و پردازش شناختی کودکان
با اختلال نافرمانی مقابلهای و کودکان بهنجار محبوبه طاهر
*، علی ایزدپناه
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی فلورتایم و قصهدرمانی بر پرخاشگری کودکان
با اختلال طیف اُتیسم عبدالله رسول محمدامین، معصومه آزموده
*، سیدداوود حسینی نسب
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue