Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 6, Number 143 (2017-1)
Reverse Inclusion for Sstudents with Disability
فراگیرسازی معکوس برای دانشآموزان با ناتوانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Utilization of Core Vocabulary for Students with Special Needs
کاربست واژگان پایه برای دانشآموزان با نیازهای ویژه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Choosing Appropriate communication Approach for Children with Hearing Loss
انتخاب رویکرد ارتباطی مناسب برای کودک کمشنوا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Increase of Speech Intelligibility in Children with Cerebral Palsy: Case Study
افزایش وضوح گفتار در کودک مبتلا به فلجمغزی: گزارش موردی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Relationship between ICT Literacy and Computer Self-efficacy of Teachers of Exceptional Schools
رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی رایانهای در آموزگاران مدارس استثنایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Physical Fitness and Health-related Physical Activity in People with Down syndrome
آمادگی جسمی و فعالیت بدنی مرتبط با سلامت افراد با نشانگان داون
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Computer based Education in Academic Achievement of Students with Intellectual disability
اثربخشی آموزش مبتنیبر رایانه در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر با کمتوانیذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effects of a selected training program on the balance of children with hearing disorder
تاثیر یک دوره تمرینات منتخب بر تعادل کودکان دارای آسیب شنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Teaching Self-monitoring of Attention on Enhancement of Attention and Reading Comprehension in Students with Reading Problems
اثربخشی آموزش مهارتهای خودنظارتی توجه بر افزایش توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles