Journal archive for Google Scholar Robot!
Exceptional Education Journal
نشریه تعلیم و تربیت استثنایی (دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم)
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 133 (2015-8)
Nonverbal Learning Disability: How to Recognize It and Minimize Its Effects
ناتوانی های یادگیری غیر کلامی: چگونگی تشخیص و کاهش اثرات آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of the Soft Music during the Professional Activities on Job Performance, Self-efficacy and Adaptive Behavior in Girls with Intellectual Disabilities
بررسی اثربخشی موسیقی ملایم در حین انجام فعالیتهای حرفهای بر بهبود عملکرد شغلی، خودکارآمدی و رفتار سازشی دختران کم توان ذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Dimensions of Self-esteem, Aspirations and Expectations of Students with Physical Disability
رابطه ابعاد عزتنفس، آرزوها و انتظارات دانشآموزان با آسیب جسمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between Coping Strategies and General Health with Perception Style of Parents of Children with Hearing Impairment
رابطه راهبردهای مقابلهای و سلامت عمومی با شیوه ادراک والدین دارای فرزند آسیب دیده شنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Relationship Enhancement on the Couple Burnout Decline of Parents with Visually Impaired Children
اثربخشی غنیسازی ارتباط بر کاهش دلزدگی زناشویی والدین کودکان آسیبدیده بینایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Functional Communication Training in the Scope of Developmental Disabilities
کاربرد آموزش ارتباط کارکردی در حوزه ناتوانیهای رشدی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Training Problem Solving Skills on Coping Strategies in Parents with Mentally Retarded Children
اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر راهبردهای مقابلهای در والدین کودکان کم توانذهنی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Comparison of Social Competence of Mothers with and without Stress who have Hearing Impaired Students
مقایسه کفایت اجتماعی دانشآموزان آسیبدیده شنوایی دارای مادران با و بدون استرس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles