You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تجربه ی یک آموزگار: راهکاری برای ایجاد اعتماد به نفس در کودکان ناشنوا (66تا 68-9- 88 تا89 -1388) صدیقه محب نیای جهرمی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
انطباق سازی ها تکنیک ها و کمک هایی برای یادگیری (62تا 65-8- 88 تا89 -1388) پروین خدایاری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
مدیریت رفتار در کلاس (دانش آموزان کم توجه - بیش فعال) (59تا 61-7- 88 تا89 -1388) فاطمه سوسن ابو المعالی دامغانی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
الگوی دنور: رویکردی یکپارچه برای مداخله در خردسالان دارای اختلال در خود ماندگی (38تا 46-5- 88 تا 89-1388) روجرز سالی جی
*، اوساکی داین، هال تری، ریوان جودی
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
راهکارهای آموزشی - ارتباطی برای دانش آموزان دارای آسیب شنوایی (22تا 27-3- 88 تا 89-1388) عفت خوش قدم
*، راضیه یعقوبیان موخر
چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
بررسی میزان رضایتمندی والدین کودکان کم توان ذهنی خفیف از برنامه های مراکز ویژه پیش دبستانی: مطالعه ی نقش جنسیت و تحصیلات (14تا 21-2- 88 تا 89-1388) شهرام نوری ثمرین
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
مقایسه منابع و میزان تنیدگی و شیوه ی مقابله با آن در مادران دارای دانش آموز کم توان ذهنی نابینا ناشنوا و عادی مقطع ابتدایی در شهرستان کرج (3 تا 13 -1- 88 تا 89-1388) سرور یکتا خواه
*چکیده - Abstract -
متن کامل (DOCX)
Back to Original Issue