پیام خود را بنویسید


جلد 1، شماره 88 و 89 - ( 2-1388 )                   شماره 88 و 89 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

.. Not Available150. Exceptional Education. 2009; 1 (88 and 89)
URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1635-fa.html
محب نیای جهرمی صدیقه. تجربه ی یک آموزگار: راهکاری برای ایجاد اعتماد به نفس در کودکان ناشنوا (66تا 68-9- 88 تا89 -1388). تعلیم و تربیت استثنایی. 1388; 1 (88 و 89)

URL: http://exceptionaleducation.ir/article-1-1635-fa.html


، Nashriyeh2005@gmail.com
چکیده:   (102 مشاهده)
بنابراین،از مادر حامد خواستم حد اقل اجازه‌ دهد حامد کارهای شخصی‌اش(مثل گذاشتن وسایل در کیف مطابق برنامه درسی و غیره)راخودش به تنهایی‌ انجام دهد،در پایان هرهفته یک کار خوب حامد(مثل‌ کارهایی‌که قبلا خودش انجام نمی‌داده است و حالا انجام می‌دهد)را دردفتر یادداشت او ثبت کند،زمان- های کمتری حامد را تحت حمایت خود داشته باشد (مثل رفتن به بیرون از خانه کتاب خواندن و... با شنوایی‌شناس و گفتاردرمان مدرسه صحبت کردم آنها هم معتقد بودند که حامد بسیار تغییر کرده است و با اعتماد به نفس بیشتری به پرسش‌ها جواب می‌دهد و با 2 ماه ابتدای سال تفاوت مختصری پیدا کرده و تا این زمان‌ جزء بچه‌هایی است که می‌شود گفت در برنامه تربیت‌ شنوایی از موفقیت چشمگیری برخوردارند.
     
نوع مطالعه: مطالعه موردی | موضوع مقاله: آسیب دیده شنوایی
دریافت: ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ | پذیرش: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ | انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ | انتشار الکترونیک: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

ارسال پیام به نویسنده مسئول