جمعه 29 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 5، شماره 127 - ( 9-1393 )
اثربخشی آموزش برنامه درسی مهارتهای اجتماعی والکر به شیوه شناختی ـ رفتاری بر افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پرخاشگر
ص. 15-5
طیبه یگانه
*
،
عباسعلی حسین خانزاده
چکیده
(9645 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4117 دریافت)
مقایسه بهداشت روانی مادران دارای فرزند ناشنوا و کم توان ذهنی
ص. 23-16
سرور یکتاخواه
*
،
ناهید مظفری نیا
،
رضا گرجی
چکیده
(7901 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1374 دریافت)
تاثیر کتاب های غیردرسی بر بهبود تمیز شنیداری کودکان آسیب دیده شنوایی
ص. 36-24
مرتضی علیخانی
*
،
حسن رستگار پور
،
صابره بذر افشان
چکیده
(8925 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2083 دریافت)
زیر ساخت های عصبی کارکردهای اجرایی و اهمیت آن در آموزش و توان بخشی
ص. 44-37
سمانه کرمعلی اسماعیلی
*
،
مهدی علیزاده زارعی
چکیده
(10400 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3692 دریافت)
نوروپاتی شنوایی چیست؟
ص. 48-45
امیرعباس ابراهیمی
*
چکیده
(7463 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2460 دریافت)
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و تیزهوشی
ص. 59-49
احمد قره خانی
*
،
مهناز اکبرنیا
چکیده
(10668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5042 دریافت)
اتاق اسنوزلن برای افراد با نیازهای ویژه
ص. 66-60
قربان همتی علمدارلو
*
،
محسن نوشاد
چکیده
(9203 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1737 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS