شنبه 8 دی 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحۀ اصلی
اطلاعات نشریه
دربارۀ نشریه
شناسنامۀ نشریه
اعضای هیئت تحریریه
هدف و چشم انداز
اخبار
ملاحظات اخلاقی
مقالات
آخرین شماره
شمارههای نشریه
مقالات نوبت چاپ
برگۀ نامنویسی
ارسال مقاله
راهنمای کاربران
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای داوران
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
اطلاعرسانی به دوستان
صفحه برترینهای پایگاه
دریافت اطلاعات مقالات من
اشتراک
فراخوان مقاله
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
جلد 4، شماره 182 - ( 8-1403 )
تدوین بسته را ه حلهای خودمراقبتی دانشآموزان کمتوان ذهنی براساس آموزههای دینی در دوران بلوغ (مطالعه دادهبنیاد)
1
مهرناز آزادیکتا
*
چکیده
(110 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(80 دریافت)
اثربخشی بسته نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
2
خدیجه کابلی
،
محمدرضا بردیده
*
،
سیامک سامانی
،
لیلا خبیر
چکیده
(95 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(62 دریافت)
مصاحبه مبتنی بر تکلیف: شناسایی اشتباهات دانشآموزان دختر ناشنوا و کمشنوا در حل مسئله باغچه و توپ ریاضی هفتم
3
لیلا حیدری
،
الهه امینی فر
*
،
محمد علیپور
چکیده
(73 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(48 دریافت)
تأثیر تلفیق فناوری کمکی در برنامه درسی زبان انگلیسی بر ارتقاء سطح انگیزش تحصیلی دانشآموزان با آسیبها ی جسمی - حرکتی
4
رحیم مرادی
*
،
روشن احمدی
چکیده
(77 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(44 دریافت)
برنامه آموزشی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی: مطالعه مروری نظاممند
5
صاحب یوسفی
،
صمد اخوندلو
،
طاهره نجفی فرد
*
،
ناهید ثامتی
،
صلاح محمدی
چکیده
(79 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(67 دریافت)
اثربخشی درمان روانپویشی فشرده کوتاهمدت بر سبکهای دفاعی و نشخوار فکری مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی
6
ماندانا نیکنام
*
،
زهرا سادات جوهری
،
افسانه قنبری پناه
چکیده
(99 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(56 دریافت)
تعیین اثربخشی بازیهای زبانی-کلامی بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری، بازداری و دقت تمرکز بر عملکرد خواندن دانشآموزان دیرآموز
7
مرضیه زینی
*
،
پرویز شریفی درامدی
،
محمد دستجردی
،
محمد عسگری
چکیده
(228 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(64 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS